מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"הפכתם את סמוטריץ' ובן גביר להזיה משיחית, אבל הם המפוקחים היחידים"

אשת התקשורת החרדית דנה ורון תקפה את ערוצי הטלוויזיה על הביקורת החריפה שהפנו על נציגי הממשלה מאז פרוץ המלחמה: "הפכתם את סמוטריץ' ובן גביר לאיזה הזיה משיחית, שבעצם הם המפוקחים היחידים שראו את התמונה כמו שהיא מההתחלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/23 13:32 ח בחשון התשפד | עודכן בתאריך 23/10/23 13:49

"הפכתם את סמוטריץ' ובן גביר להזיה משיחית, אבל הם המפוקחים היחידים"
דנה ורון, צילום: דניאל פרץ/cc-by sa

שבועיים חלפו מאז פרוץ המלחמה וקולות הביקורת על המערכת הפוליטית והביטחונית נשמעים יותר ויותר בערוצי הטלוויזיה. ראש אמ"ן, ראש השב"כ ואפילו הרמטכ"ל הספיקו לקחת אחריות, אך בינתיים לא נשמע רמז של לקיחת אחריות מראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"לא רק ביבי צריך לקחת אחריות"

הבוקר (ב') אשת התקשורת החרדית, דנה ורון הביעה ביקורת חריפה על הסיקור המוטה לטענתה בערוצי התקשורת, ובציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה תחת הכותרת "לא רק ביבי צריך לקחת אחריות", קראה ורון לערוצי הטלוויזיה לקחת אחריות על הקונספציה המוטעית שהובילו לדבריה.

"ההזיה האמתית הייתה שבכלל יצאנו מעזה"

"עכשיו זמן מלחמה ולא נדבר על מי אשם" פתחה ורון, "אבל לצפות בערוצי טלוויזיה, שמדברים על הרעיון של לכבוש את עזה מחדש כאילו זה הרעיון ההזוי והמשיחי?" תמהה אשת התקשורת, והטילה את האחריות על תומכי ההתנתקות: "ההזיה האמתית הייתה שבכלל יצאנו מעזה. היו פה אנשים שסמכו על הרצון הטוב של ערביי עזה, הבלתי מעורבים, שראינו איך הם לא מעורבים בשנייה הראשונה שהגבול נפרץ".

"התוצאה הישירה של חלומות והזיות של שוחרי שלום עם מחבלים"

ורון תקפה בחריפות את מבצעי ההתנתקות: "נתנו להם את עזה ומה קיבלנו? קיבלנו את מה שידענו והזהרנו שנקבל, אגב חשבון נפש וסליחות. קיבלנו גשם של פצמ"רים בנוהל על ישובי ישראל שנים, קיבלנו חוליות מחבלים שבונות מנהרות ומבצעות פיגועים שנים". בהמשך התייחסה למתקפה הרצחנית של החמאס: "שיא הביזיון הזה הייתה השואה הברוטלית שידענו בשבת שמחת תורה. זה מה שקיבלנו. זו התוצאה הישירה של חלומות והזיות של שוחרי שלום עם מחבלי ורוצחי רצועת עזה".

על ערוצי הטלוויזיה: "טלו קורה מבין עיניכם"

לסיום, ורון פנתה לערוצי הטלוויזיה וקראה להם לערוך בדק בית: "אז ערוצי טלוויזיה יקרים, הפכתם את סמוטריץ' ובן גביר לאיזה הזיה משיחית, שבעצם הם המפוקחים היחידים שראו את התמונה כמו שהיא מההתחלה". עם זאת סייגה ורון: "נכון גם עליהם יש לי ביקורת, אבל טלו קורה מבין עיניכם. תנו לנו להרגיש שלפחות הבנתם את השיעור. הבנו, הבנו לצד איזה מפלצות אנחנו חיים פה, שאחינו ואחיותינו לא נשחטו כאן לחינם".