ההצעה של ערוץ הטלוויזיה לחרדית שכבשה את האינסטגרם

אושיית האינסטגרם החרדית סימי הרשקופ קיבלה הצעה מעניינת, להגיע לתוכנית בוקר באחד מערוצי הטלוויזיה לרגל צום תשעה באב - וסירבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/23 14:50 ט באב התשפג

ההצעה של ערוץ הטלוויזיה לחרדית שכבשה את האינסטגרם
סימי הרשקופ, החרדית שכבשה את האינסטגרם , צילום: באדיבות המצולמת

מאז פתחה את העמוד דוס סלבס שכבש את האינסטגרם, האושיה החרדית סימי הרשקופ הפכה למוכרת מאוד בברנז'ה הישראלית, מוכרות שמביאה איתה גם לא מעט הצעות מעניינות שהיא צריכה להחליט אם מתאימות לאורח חייה החרדי. 

ההצעה שקיבלה סימי הרשקופ

בין ההצעות המעניינות, סיפרה אתמול (ד') הרשקופ לאלפי העוקבים שלה באינסטגרם, "קיבלתי הצעה להתראיין מחר בתוכנית בוקר, כמובן סירבתי, תשעה באב לא עושים שום מלאכה ומזה יבוא רק ברכה".

החרדית שכבשה את האינסטגרם מסבירה למה היא לא גורבת גרביים

סימי הרשקופ

סימי הרשקופ צילום: באדיבות המצולמת

מוקדם יותר השבוע היא ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, ונשאלה לא מעט על הדרך שלה בדת. "למה את לא שמה גרביים?", שאלה העוקבת, "את לא מאמינה בזה?". הרשקופ לא התבלבלה, והשיבה, "אני מאמינה במשפט את יפה כשנוח לך, וגרביים פשוט לא נוח לי".

עוקבת נוספת שאלה את אושיית הרשת אם היא לא מפחדת "שיעלה לה" בעקבות ההצלחה. "זה עניין של בחירה", השיבה האושייה, "אני יודעת שהתחלתי הכל מאפס ואני לא שונה ממך, באנו מאותו מקום". הרשקופ הוסיפה וגילתה, "אמרתי לעצמי לפני כמה שנים - אני תמיד אשאר נאמנה לעצמי, עם האמונה שלי שכולנו אותו הדבר".