יעל שלביה אוהבת ומאחלת: "לגדל איתך ביחד שני ילדים בלי פחד"

הדוגמנית שלמדה באולפנה חגגה את יום הולדתו ה-30 של בן זוגה הזמר עומר אדם, דווקא בצל המלחמה. היא איחלה: "לראות אותך מניח תפילין, חולמת כל שישי להדליק נרות ולהביא לך נשיקה במצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/23 14:43 ז בחשון התשפד

יעל שלביה אוהבת ומאחלת: "לגדל איתך ביחד שני ילדים בלי פחד"
יעל שלביה, צילום: טל עבודי

ימים לא קלים עוברים על העם בישראל, ובכל זאת עדיין יש שמחות קטנות לחגוג. הזמר המוכר עומר אדם חגג את יום הולדתו ה-30, ובת זוגו, הדוגמנית יעל שלביה, פרגנה בפוסט אוהב ברשתות החברתיות, ולא שכחה גם את המציאות הקשה.

יעל שלביה: "לילות של בכי בלי שינה ואתה תמיד פה מחבק ומרגיע"

"היינו אמורים לחגוג עכשיו, אבל המציאות קצת אחרת", פתחה בכאב. "האמת שהדבר הכי חשוב זה שאתה פה לצידי בריא ושלם. מה-7 לאוקטובר החרדה והפחד תקפו אותי, לילות של בכי בלי שינה ואתה תמיד פה מחבק ומרגיע אותי עד שאני נרדמת וכל בוקר מעיר אותי ומזכיר לי שזה הזמן לתת מעצמי ולעשות כמה שיותר למען האחר. 24/7 של נתינה מהבוקר עד הלילה".

"לראות אותך מניח תפילין, חולמת כל שישי להדליק נרות ולהביא לך נשיקה במצח"

שלביה תיארה את העשייה של אדם במהלך המלחמה, כאשר הוא קם לחמ"ל וממשיך לבקר חיילים ומשפחות שכולות, "רואה ושומע דברים שלא כל אחד יכול להכיל ובאותה נשימה עסוק בלשמח את אותם אנשים, לשיר להם והעיקר להעלות להם חיוך על הפנים. לראות אותך מהצד ולבכות מהתרגשות
ושתדע שאני גאה בך, בנשמה שאתה. אוהבת אותך ותמיד פה לצידך. אז תודה שאתה שלי".

לסיום, הדוגמנית הצעירה שחגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-22 איחלה להמשיך ולהתעורר לצדו מדי בוקר, "לראות אותך מניח תפילין, חולמת כל שישי להדליק נרות ולהביא לך נשיקה במצח, לגדל איתך ביחד שני ילדים בלי פחד. מתפללת שרק תהיה בריא ומאושר ותגשים כל חלום בעזרת ה'. אני רוצה שתדע שאני תמיד שלך. מהיום שנפגשנו ועד הנצח".