שרה נתניהו: מתפללת לקב"ה שיתן לבעלי שכל לקבל החלטות נכונות

אשת ראש הממשלה התראיינה לתכנית הרדיו של יעקב ברדוגו ודורון כהן ברדיו גלי ישראל, ושיתפה על התחושות הקשות במלחמה: "אני סומכת ומתפללת לקב"ה שיתן לבעלי כוח ואת השכל הטוב לקבל את ההחלטות הנכונות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/23 21:22 כה בתשרי התשפד

שרה נתניהו: מתפללת לקב"ה שיתן לבעלי שכל לקבל החלטות נכונות
שרה נתניהו, מתפללת, צילום: ללא

שעות שמלחמה קשה מתחוללת בחוץ, אשת ראש הממשלה שרה נתניהו התראיינה לתכנית הרדיו של יעקב ברדוגו ודורון כהן ברדיו גלי ישראל. "אני מזועזעת מהזוועות מהסיפורים שכולנו שומעים ומהברבריות של חיות הטרף האלה שנקראים חמאס", אמרה נתניהו, "אני רוצה להוסיף את הגאווה הגדולה מסיפורי הגבורה של ילדים אימהות ואזרחים בשבת השחורה הזו, אין לתאר את ההערצה שלי למשפחות האלו".

בהמשך נשאלה על בעלה, ראש הממשלה, וכיצד היא תומכת בו. "אני מחזקת אותו מאוד", הודתה, "משש וחצי בבוקר באותה שבת שחורה הוא מנהל את המלחמה מסביב לשעון, ואין לו רגע שהוא לא בפעילות. קשה לי לתפוס אותו, הוא יודע שאני תומכת בו כל הזמן ואני סומכת עליו." נתניהו המשיכה, "אני סומכת ומתפללת לקב"ה שישמור עלינו וגם שיתן לבעלי כוח ואת השכל הטוב לקבל את ההחלטות הנכונות".

שרה נתניהו: גם הבן שלי קיבל צו 8

בהמשך שוחחו על החיילים שנמצאים בחזית, ונתניהו הודתה, גם הבן שלי נמצא, קיבל צו 8", שיתפה, "אני רוצה להעביר מסר לכל החיילים והחיילות, לאנשי הביטחון וההצלה וגם לאזרחים - אני באמת המומה ונפעמת מההקרבה שלכם, מהגבורה שלכם, מאהבת האדם. יצא לי פה ושם לראות אזרחים שמחלקים אוכל לחיילים ומעודדים אותם, אין מילים לתאר את עם ישראל בשעתו היפה, כל מי שבשטח - ליבנו אתכם".