גיא זוארץ נפרד: "התמונה שלך הופיעה בחדשות עוד לפני שהודיעו למשפחה"

מגיש הטלוויזיה נחשף לאובדן של אחיינו במהדורת החדשות, כשתמונתו התנוססה ועליה הכיתוב "יהי זכרו ברוך". עכשיו הוא כותב על כך בחשבון האינסטגרם שלו: "הילדים שאלו: איך נמשיך להיות משפחה בלי עילי?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/23 14:01 כה בתשרי התשפד

גיא זוארץ נפרד: "התמונה שלך הופיעה בחדשות עוד לפני שהודיעו למשפחה"
גיא זוארץ עם אחיו ז"ל, צילום: 27א

מלחמת "חרבות ברזל" גובה הרבה קורבנות קשים. מספר ההרוגים הולך ועולה, וכך גם מספר הפצועים. גיא זוארץ, מגיש טלוויזיה אהוב, נאלץ להתבשר על מותו של אחיינו היקר במהדורת החדשות.

גיא זוארץ: ראיתי את התמונה אבל לא רציתי להאמין שזה אתה

"עילי שלי, נשמה שלי", הוא כתב בחשבון האינסטגרם שלו, כמה פחדתי מהרגע הזה שתגיע בשורת האיוב הזאת, ראיתי את התמונה שמרמזת שזה אולי אתה שוכב שם שרוע על הכביש, אבל משהו בי נלחם, התנגד, התקומם. לא רציתי להאמין שזה אתה". אלא שאז הגיעה הידיעה הארורה: "פתאום התמונה שלך הופיעה בחדשות עם הכותרת 'יהי זכרו ברוך', וזה קרה עוד לפני בכלל שהודיעו למשפחה. שוק. ואתה שם בתמונה עם החיוך הנערי שובה הלב שלך עם המבט של 'יאללה באתי לעשות פה בלאגן'".

זוארץ ניסה לתאר את התחושות הקשות: "כואב, כמה כואב, כמו איבר שנכרת מהגוף, אי אפשר להבין את החור השחור הזה שנפלנו אליו. עילי שלי, כמה אני אוהב אותך, ילד יפה, ילד מוכשר, מאיר, שמח, רגיש, רק בן 27, אלוהים. קסם מהלך מלא הומור ואהבה. גבר שבגברים הפכת להיות. אי אפשר שלא לאהוב אותך".

"הילדים שאלו: איך נמשיך להיות משפחה בלי עילי?"

את עילי כינו "הכי שמח במשפחה שלנו", סיפר זוארץ. "כמה חום הענקת לילדים, כמה חיבוקים, צחוקים, הם העריצו את הדוד הזה שלהם. הם שאלו אותי אתמול - איך נמשיך להיות משפחה בלי עילי?", המשיך וכתב, "עילי ,ערמות של חכמה של חסד של חן וטוב לב היה לך לתת לעולם והעולם הפסיד אותך. אנחנו הפסדנו אותך. עילי שלי, המוח עוד לא מעכל שאתה כבר לא פה. אני אוהב אותך, לנצח".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il