מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי גל גדות: כוכבת הוליוודית נוספת מתגייסת למען ישראל

נטלי פורטמן פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה בו הצטרפה לכוכבים שהביעו זעזוע ותמיכה במדינת ישראל, שנמצאת תחת מתקפה: "הלב שלי נשבר בגלל עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/23 19:59 כג בתשרי התשפד

אחרי גל גדות: כוכבת הוליוודית נוספת מתגייסת למען ישראל
שוב נגדנו. נטלי פורטמן, צילום: shutterstock

המלחמה המתחוללת בישראל, הביאה היום (א') מפורסמים וכוכבים בין לאומיים להביע תמיכה באזרחי ישראל, ולסייע בהסברה ברחבי הגלובוס לאסון הכבד שפקד את אזרחי מדינת ישראל עם מתקפת הפתע של חאמס, שגבתה עד כה מאות נרצחים ואלפי פצועים.

אחרי יממה של דממה, הכוכבת הוליוודית היהודייה שנולדה בישראל, נטלי פורטמן, הגיבה גם היא בפוסט ראשון, ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה: "הלב שלי נשבר בגלל עם ישראל", פתחה וכתבה.

"הלב שלי דופק. אהבה ותפילה"

"יש ילדים, נשים ולקשישים שנרצחן ונחטפו מהבתים שלהם", סיפרה לעוקביה מכל רחבי תבל על המתרחש בישראל. "אני מזועזעת מהמעשים הברבריים האלה, והלב שלי דופק. אהבה ותפילה למשפחות ולכל המעורבים".

צילום: הפוסט שהעלתה נטלי פורטמן

גל גדות תיארה את המלחמה בארץ: "הלב שלי כואב, מתפללת"

כאמור, גל גדות פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, ובו כתבה: "לפחות 200 ישראלים נרצחו ועשרות נשים ילדים וזקנים הוחזקו כבני ערובה בעזה, על ידי חמאס. משעות הבוקר המוקדמות נורו יותר מ-3,000 רקטות. חמאס מחזיק בני ערובה, שולט בבסיסים ובהתנחלויות בישראל. היו יותר מ-1000 פצועים וקרבות קשים עדיין נמשכים". גדות ציטטה אמא אחת, שתיארה את המצב כשהיא נצורה בביתה יחד עם שני הילדים הקטנים שלה, ושומעת את קולות המחבלים. "הלב שלי כואב", כתבה השחקנית הבינלאומית, "מתפללת עבור כל אלה שסובלים מכאבים".