מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נועה קירל במסר לתפוצות: עדיין מנסה למצוא את המילים

נועה קירל הצטרפה למפורסמים רבים, שלקחו על עצמם לעזור לישראל באמצעות הסברה ברשתות החברתיות. בפוסט ששיתפה באנגלית, סיפרה לעוקביה בעולם על המצב בארץ: "ליבי כואב על הקורבנות והמשפחות שנפגעו מהטבח ההרסני הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/23 15:06 כג בתשרי התשפד

נועה קירל במסר לתפוצות: עדיין מנסה למצוא את המילים
צילום: טל עבודי

המלחמה שפתח אתמול חמאס על ישראל, עוררה גינויים מכל הקצוות. לצד מדינאים, שרים ודיפלומטיים ממעל 60 מדינות ברחבי הגלובוס, גם סלבס ישראלים רבים, להם יש חשיפה גבוהה ברשתות החברתיות, התגייסו להסברה ולתמיכה במדינת ישראל שנלחמת על חיי אזרחיה.

לאחר שאמש, כוכבת ההוליווד הישראלית גל גדות שיתפה פוסט בו סיפרה למיליוני עוקביה על המלחמה בישראל, היום (א') גם הזמרתנועה קירל - שזוכה לחשיפה בין לאומית בהיותה אחת מהכוכבות המפורסמות בישראל ובעקבות התמודדותה באירווזיון, התגייסה גם היא לזירת ההסברה.

"אני עדיין מנסה למצוא את המילים הנכונות לבטא את הכאב"

בפוסט שכתבה בשפה האנגלית, כדי שיגיע לכל עוקביה מרחבי העולם, כתבה: "24 השעות האחרונות היו לי מאוד קשות לעיכול ואני עדיין מנסה למצוא את המילים הנכונות לבטא את הכאב העצום שאני והמדינה שלי עוברים".

"אתמול, לפנות בוקר, שוגרו לעברנו מעל 3000 רקטות, 300+ מאחינו ואחיותינו נטבחו על ידי מחבלים שחדרו לערים שלנו, 1000+ נפצעו, והחיילים והאזרחים שלנו (כולל ילדים חפים מפשע וקשישים) נחטפו ונלקחו לעזה". קירל סיפרה על תחושותיה: "ליבי כואב על הקורבנות והמשפחות שנפגעו מהטבח ההרסני הזה. ליבי איתכם ואני מתפללת לחזרתם המהירה של אחינו ואחיותינו הביתה". הזמרת סיימה במילים: "אין לי ספק שננצח, עם ישראל חי".