קארין קליינברג מזועזעת: הפקירו אותנו למות

בעיצומו של מבצע "חרבות ברזל", אושיית הרשת הסרוגה ותושבת שדרות פרסמה פוסט זועם בחשבון האינסטגרם שלה, בו תיארה את המצב המטלטל בו הם נתונים והפנתה אצבע מאשימה כלפי הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/23 01:01 כג בתשרי התשפד

קארין קליינברג מזועזעת: הפקירו אותנו למות
קארין קליינברג, צילום: ללא

לפנות בוקר פרצה מלחמה במדינת ישראל, עם חדירתם של עשרות מחבלים במספר רב של מוקדים ברחבי הארץ, זו שקיבלה מאוחר יותר את השם "חרבות ברזל". מאז דווח באופן רשמי על כ-300 הרוגים ומעל אלף פצועים כתוצאה מהמתקפה. קארין קליינברג, אושיית רשת מצליחה ותושבת העיר שדרות, שיתפה את העוקבים בחוויה המטלטלת שעברו, ועדיין עוברים.

קארין קליינברג בפוסט זועם: "ממשלת ישראל, הפקרתם את תושבי הדרום למות"

"הפקירו אותנו למות!", כתבה בפוסט מזועזע בחשבון האינסטגרם שלה. בפוסט תיארה קליינברג את היום שעבר עליהם: בומים משמונה בבוקר, שוטרי העיר בקרב יריות, תחמושת שנגמרה, ירי בכל עבר וצעקות להיכנס לבתים. "במשך שעות אין כאן גדוד", כתבה קליינברג, נחרדת, "נחטפים ונשחטים. פריצת מחסום, פריצת גדר, צבע אדום וטילים מעל הראש שלנו, ריצה לממ"ד עם התינוק שלנו".

לאט לאט קיבלה המשפחה שומרת השבת עדכונים מחרידים על המצב. "הראש והלב מלאים בעדכונים ובפחד", שיתפה, "אני רואה חדשות וקוראת: 200 נרצחים, 1100 פצועים", היא תיארה, "ריבונו של עולם, איזה עונש עונש כבד עלינו. ממשלת ישראל, הפקרתם את תושבי הדרום למות!"