ההחלטה של איתי לוי בעקבות המבצע: "לא מוצא מקום וסיבה לשמוח"

בעיצומו של מבצע "חרבות ברזל", הודיע הזמר על ביטול ההופעה הצפויה השבוע בהיכל מנורה: "כמובן שהחלטתי לדחות, ולא מוצא מקום וסיבה לשמוח" | רשימת ההופעות המבוטלות

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/23 20:37 כב בתשרי התשפד

ההחלטה של איתי לוי בעקבות המבצע: "לא מוצא מקום וסיבה לשמוח"
איתי לוי מבטל את ההופעה, צילום: אנג'ל הפקות, אייל אפרתי

לפנות בוקר פרצה מלחמה במדינת ישראל, עם חדירתם של עשרות מחבלים במספר רב של מוקדים ברחבי הארץ, זו שקיבלה מאוחר יותר את השם "חרבות ברזל". מאז דווח באופן רשמי על כמאה הרוגים ואלף פצועים כתוצאה מהמתקפה. בעקבות המבצע בוטלה הופעתו של הזמר הבינלאומי ברונו מארס, שתוכננה להיום (שבת) בפארק הירקון, וכך גם הופעות נוספות שתוכננו ברחבי הארץ.

איתי לוי החליט לבטל את ההופעה במנורה: לא מוצא סיבה לשמוח

הזמר איתי לוי, שהיה אמור להופיע ביום שלישי הקרוב במנורה, פרסם הודעה בחשבון האינסטגרם שלו. "אני שולח את תנחומיי לכל משפחות הנרצחים ויקיריהם, מחזק את הפצועים המשפחות, ומאחל לשובם בשלום של כל השבויים", פתח, ותיאר את הנזקים הצפויים מהמלחמה הסוערת בחוץ. לוי קיבל פניות רבות בנוגע להופעה המתוכננת, והודיע: "כמובן שהחלטתי לדחות, ולא מוצא מקום וסיבה לשמוח".

לוי כתב בכאב, "זאת מלחמה על הבית שלנו, על הילדים שלנו, על האדמה שלנו, והכי חשוב על החופש שלנו, החופש שמגיע לנו לחיות פה בשקט". הזמר השווה את המלחמה לאחת אחרת, "בדיוק לפני 50 שנה פרצה מלחמת יום הכיפורים בהפתעה גדולה באמצע התפילה, ובזמן שעם ישראל זעק לשמיים והתפללו על חטאיו, ועכשיו 50 שנה אחרי זה קורה שוב, רק שהפעם עם ישראל היה ביום שמחת התורה, יום שהפך ליום אבל לאומי לכל המדינה, ואנחנו רק בהתחלה להבין את פאקינג גודל האסון וגודל האיפוק הלא מוסבר אנחנו חווים פה".

כל ההופעות המבוטלות הערב:

  • הצגות התיאטרון הלאומי, "הבימה"
  • בתי הקולנוע של רשת "לב" סגורים
  • כל מופעי קבוצת זאפה (ביניהן הופעה של אברהם טל)
  • הופעתו של ברונו מארס בישראל