אבא גאה: זה מה שעשה הבן של בנט במהלך הטיול המשפחתי

יש מי שמנצלים את חופשת החג למנוחה ויש מי שיוצאים לטייל ברחבי המדינה. גם משפחתו של ראש הממשלה לשעבר יצאה לטייל, בנט התגאה במעשה של בנו: "כל הכבוד יוני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/10/23 18:23 יט בתשרי התשפד

אבא גאה: זה מה שעשה הבן של בנט במהלך הטיול המשפחתי
בנט, גאה בילד, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חול המועד השנה יצא ארוך במיוחד ומשפחות רבות בישראל מנצלות את ימי החופש לבילוי משפחתי, ביקור קרובי משפחה וגם טיולים בחיק הטבע. גם משפחתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט יצאה לטייל, האב הגאה חשף מה עשה בנו במהלך הטיול.

"וכל הכבוד ליוני"

בפוסט שפרסם ברשתות כתב בנט "את הארץ אוהבים דרך הרגליים" תוך שהוא מפרסם תמונה שלו ושל ילדיו מהטיול. בנט ניצל את ההזדמנות כדי לפרגן לבנו יוני וכתב: "וכל הכבוד ליוני שבמהלך כל הטיול אסף לכלוך מהשביל". בנט הוסיף תמונה של כלבת המשפחה ליצ'י מהטיול המשפחתי.

חופשה נוספת במלון בצפון: החופשה של בני הזוג נתניהו

מי שעוד ניצלו את ימי החג למנוחה הם ראש הממשלה ורעייתו. נתניהו ושרה ינצלו את השבוע הקרוב כדי לשוב ולנפוש ביישוב בנווה אטי"ב שבגליל העליון, באותו המלון בו שהו לפני חודש וחצי - ואשר עמד בלב סערה ציבורית והפגנות רבות. נזכיר כי במהלך הקיץ, לאחר שנתניהו ומשפחתו התמקמו במלון במושב נווה אטי"ב, כניסת זרים למושב נחסמה. בשל כך מארגני המחאה הגישו עתירה לבג"ץ בדרישה לאפשר להם להפגין בתוך תחומי המושב.