יענקי חוגג 100 אלף ומתרגש: "אתם עוקבים מיוחדים מאוד"

יוצא האח הגדול ציין 100 אךף עוקבים באינסטגרם ולא שכח להודות: "גם כשקשה לי אני יכול לפתוח את האינסטגרם ולראות את כמות האהבה שאתם מרעיפים עליי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/23 12:51 יח בתשרי התשפד

יענקי חוגג 100 אלף ומתרגש: "אתם עוקבים מיוחדים מאוד"
יענקי גולדהבר, האח הגדול, צילום: מיכאל טומרקין

בית האח הגדול כבר מאחוריו, אבל יענקי גולדהבר שהגיע למקום השלישי ממשיך לצבור פופולריות ברשת החברתית אינסטגרם. היום (ג') ציין האושייה החדשה 100 אלף עוקבים עם פוסט תודה מרגש במיוחד. עד היום פרסם גולדהבר 74 פוסטים בלבד.

"תודה על זה שאתם סומכים עליי"

"יותר מאשר שאני שמח, אני חייב להגיד תודה", פתח וכתב יענקי. "תודה לכל אחת ואחד מכם שכנראה רוצה לשמוע את מה שאני אומר, לחיות את היום יום שלי, להיות יחד איתי ברגעים השמחים שלי וגם ברגעים שקצת פחות, ליהנות לפעמים מצחוקים ושטותניקיות, וגם לפעמים לא להסכים איתי או לכעוס על מה שאני אומר וחושב, וגם זה לא פחות חשוב".

"אני חייב להגיד לכם תודה ענקית: תודה על זה שאתם סומכים עליי, שנתתם לי את הכוח להשפיע, שאתם מראים לי שאני שווה משהו, שגם כשקשה לי אני יכול לפתוח את האינסטגרם ולראות את כמות האהבה שאתם מרעיפים עליי. אתם עוקבים מיוחדים מאוד".

יענקי גולדהבר

יענקי גולדהבר | צילום: מיכה לובטון

"תודה לבורא עולם"

יענקי כתב כי מעולם לא חשב שיגיע לאינסטגרם ולמציאות העכשווית שלו, "אבל כשאני כאן כבר, אני פה בשבילכם ובשבילכן, ואני לא אוותר לאף אחד, ושלא תיפול רוחכם בשום מצב, וגם כשקשה ולפעמים בורח תמשיכו להתכוון בסוף עוד תנצחו, אני מבטיח! אל תוותרו על החלומות שלכם אף פעם, לכו עם זה עד הסוף, אין עליכם בעולם! אני אוהב אתכם הכי הרבה בעולם!".

יענקי לא שכח: "וכמובן תודה לבורא עולם שנתן לי את הזכות להשפיע ולהיות חלק מכם, אבא יש רק אחד, והוא תמיד אוהב אותנו ודואג לנו".