עיתונאית חדשות 13 יצאה להגנת צבי סוכות: "גועל"

אחרי שאשתו של חבר הכנסת צבי סוכות הותקפה בעקבות תמונה משותפת עם כיסוי ראש - מוריה אסרף וולברג החזירה אש: "ספרו לנו עוד על יחס לנשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/23 12:46 יז בתשרי התשפד

עיתונאית חדשות 13 יצאה להגנת צבי סוכות: "גועל"
מוריה אסרף וולברג, צילום: CC BY-SA 3.0 Ran Yehezkel , wikipedia

חבר הכנסת צבי סוכות פרסם תמונה משותפת עם רעייתו ועם שמחה רוטמן בסוכה, וספג מתקפה מכוערת מפעילי שמאל שלעגו לכיסוי הראש של אשתו. מי שנחלצה להגנת הזוג היא כתבת ערוץ 13, מוריה אסרף וולברג.

"תקראו את התגובות לתמונה"

בציוץ בטוויטר כתבה וולברג: "תקראו את התגובות לתמונה הזו ואז ספרו לנו עוד על יחס לנשים, הדרתן ופגיעה בהן. גועל". אחד הגולשים כתב: "מה זה המגבת על הראש? זה גם חלק מהיהדות?", וסוכות הגיב: אחרי שפיצצו את תפילת כל נדרי, הרסו לילדות אירוע חג וחירבו את האפשרות לשדר מסוכה בערוץ 14 הליברלים הנאורים סימנו מטרה חדשה - הכסר"ש של אשתי. שונאי יהדות".

בראיון לחדשות כיפה הוסיף חבר הכנסת: "זו פעם ראשונה שקורה לנו מתקפה כזאת מכוערת, וזה מגלה את הפרצוף האמיתי של האנשים שמפוצצים תפילות יום כיפור, הורסים הקרנת סרטים לילדות ומחרבים לערוץ 14 שידור חי. פשוט שנאת יהדות, התחושה היא שהם במלחמה על זה שלא תהיה מדינה יהודית".

"זו כבר מזמן לא מחאה נגד הממשלה אלא מחאה נגד מסורת ישראל"

גם יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' חיזק את סוכות בטוויטר וכתב: "חיה וצבי היקרים מבקש לחזק אתכם. זו כבר מזמן לא מחאה נגד הממשלה אלא מחאה נגד מסורת ישראל. חזק ונתחזק".