ראיון צבי סוכות עונה למתקפה: "אשתי גאה בכיסוי הראש שלה"

אחרי שפעילי שמאל תקפו את כיסוי הראש של אשתו בצורה מכוערת, הח"כ הסרוג אומר ל"חדשות כיפה": "הם רואים אישה שמחה שנראת טוב עם כיסוי ראש יושבת לידי וליד שמחה רוטמן וזה מוציא אותם מדעתם"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/10/23 11:54 יז בתשרי התשפד

צבי סוכות עונה למתקפה: "אשתי גאה בכיסוי הראש שלה"
צילום: מתוך הטוויטר של בצלאל סמוטריץ'

חבר הכנסת צבי סוכות פרסם תמונה עם רעייתו, וספג מתקפה מכוערת מפעילי שמאל שלעגו לכיסוי הראש של אשתו. "זה פעם ראשונה שזה קורה לנו מתקפה כזאת מכוערת, וזה מגלה את הפרצוף האמיתי של האנשים שמפוצצים תפילות יום כיפור, הורסים הקרנת סרטים לילדות ומחרבים לערוץ 14 שידור חי. פשוט שנאת יהדות, התחושה היא שהם במלחמה על זה שלא תהיה מדינה יהודית", אומר סוכות בשיחה עם "חדשות כיפה".

התמונה שעוררה סערה

צבי סוכות

צבי סוכות, צילום: מתוך חשבון הטוויטר של חה"כ צבי סוכות

איך הרגשתם מול המתקפה הכ"כ אישית?

"זה לא מזיז לנו , התרגלנו למתקפות כאלה, אשתי גאה בכיסוי הראש שלה, הם רואים אישה שמחה שנראת טוב עם כיסוי ראש יושבת לידי וליד שמחה רוטמן וזה מוציא אותם מדעתם. רוב מוחלט של האנשים לא כאלה, יש קומץ של סוכני שנאה, מקווה שבאופוזיציה יוציאו גינוי, העובדה שהם שותקים פעם אחר פעם זה חושף בעיה רצינית".

אולי גם הממשלה אשמה בשנאת היהדות?

"אין שום קשר. הממשלה הזאת לא עשתה שום דבר שקשור להדרת נשים".

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' חיזק את סוכות בטוויטר וכתב: "חיה וצבי היקרים מבקש לחזק אתכם. זו כבר מזמן לא מחאה נגד הממשלה אלא מחאה נגד מסורת ישראל. חזק ונתחזק".