יעל צין זועמת: "פשוט להקיא עליכם"

אשת התקשורת החרדית פרסמה סרטון חריף, שבו היא תוקפת במילים קשות את הגברים שהביאו לביטול הקרנת הסרט לנשים: "כמה הכל נהיה מטומטם, מרושע ואידיוטי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/23 19:47 טז בתשרי התשפד

יעל צין זועמת: "פשוט להקיא עליכם"
יעל צין, צילום: ללא

בשכונת קריית מנחם בירושלים ביקשו לקיים אמש הקרנת סרט לנשים ונערות, אלא שמספר גברים הגיעו למקום ומנעו את קיומו של האירוע. הגעת הגברים למקום ופיצוץ האירוע הובילו לרעש רב, וגם אשת התקשורת החרדית, יעל צין, פרסמה תגובה נזעמת.

"אתם גברים שוביניסטים שבשם זכויות הנשים פוגעים בנשים"

צין פרסמה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה. "אנחנו בקופה הזויה. אנשים כאן מאבדים את זה. פשוט להקיא עליכם. ילדות, נערות ונשים דתיות רוצות לצאת ולראות סרט, הקרנה לנשים, ואתם גברים שוביניסטים שבשם זכויות הנשים פוגעים בנשים".

"הכל נהיה מטומטם, מרושע ואידיוטי"

לסרטון צרפה יעל צין מילים נוספות "'גברים' מטרידים נשים נערות וילדות... כמה שנאה ורוע, למה? מה הן עשו לכם? גיבורים על נשים וילדות ??????? בושה בושה בושה. אתם הכי לא ליברלים!".

עוד היא כתבה: "באמת מנסה להבין גבר מבוגר שהצליח עם כוחו המתפרץ לפוצץ אמש הקרנה של סרט לילדות שיצאו מאוכזבות ועצובות בגללו. הוא נרדם מהר? הוא חשב עד כמה זה דורסני, עד כמה הצליחו לגרום לו לשנוא? או שחיוך היה מרוח על שפתיו כי ניצח את הרעים? כמה הכל נהיה מטומטם, מרושע ואידיוטי".