הישג היסטורי לסדרה של הזמר החרדי: זמינה לצפיה בשירותי התוכן של אל על

"החברים של ישי" הצטרפה ל"אל על", ותהיה הראשונה מהמגזר הדתי-חרדי שתהיה זמינה לצפייה עבור מיליוני הנוסעים של חברת התעופה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/23 15:46 טז בתשרי התשפד

הישג היסטורי לסדרה של הזמר החרדי: זמינה לצפיה בשירותי התוכן של אל על
"החברים של ישי", צילום: אל על

בפברואר 2023 עלתה לאוויר הסדרה החינוכית לילדים "החברים של ישי" של הזמר החרדי-מודרני ישי לפידות, ובבימויו של קלוד דדיה. שמונה חודשים חלפו והסדרה של לפידות רושמת הישג שיא עבורה.

"החברים של ישי" הצטרפה לחברת התעופה הגדולה בישראל - "אל על". זו הסדרה הראשונה מהמגזר הדתי-חרדי שנכנסת לשירותי התוכן של "אל על" ותהיה זמינה לצפייה עבור מיליוני הנוסעים שלה. בכל פרק בסדרה, ישי לפידות והחברים הצעירים נפגשים בחנות הצבעונית והמתוקה כדי לשחק, לשיר וללמוד ערכים ומידות טובות.

הראשונה במגזר | צילום: אל על

"היא חייבת לראות בנות בתוכנית"

בריאיון ל-ynet-radio נשאל לפידות מדוע יש בסדרה בנות, אך בניגוד לבנים הן לא שרות, והשיב: "אני רוצה להגיע לכל הקהלים, גם הדתי-לאומי, וגם החרדי. אין בעיה הלכתית, כי הילדות מתחת לגיל מצוות, הן לא שרות. אני חושב שכדי שילדה תוכל להזדהות עם דמויות, היא חייבת לראות בנות בתוכנית. ועוד משהו, וזו האמת העצובה והכואבת – ברגע שאתה מכניס בנות לתוך הפרויקט, המיזם לא נקרא חרדי. אם הוא לא נקרא חרדי, זה לא ידליק כל מיני קבוצות של 'משמרות צניעות'".

באותו ראיון הסביר לפידות מדוע בחר להיכנס לתחום הילדים."הרגשתי שיש ואקום בתחום ולמען האמת חלמתי לעשות את זה שנים, אבל עכשיו היה לי את הזמן לעשות את זה".

השיר לא לכעוס בתכנית החברים של ישי: