"משהו שאוכלים עם הידיים": חנן בן ארי הלחין שיר לתפריט שהפך למהדרין

אל על משיקה תפריט חדש של השף אסף גרניט. התפריט הותאם לרמת כשרות רגילה ומהדרין. את השקת התפריט יוביל הזמר הסרוג חנן בן ארי, שכתב והלחין שיר מיוחד לטובת הקמפיין

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/23 13:30 יז באלול התשפג

"משהו שאוכלים עם הידיים": חנן בן ארי הלחין שיר לתפריט שהפך למהדרין
אסף גרניט, צילום: גיא כושי ויריב פיין

הבוקר (א') הכריזה אל על, על השקת התפריט החדש למטוסים, שבנו הצוותים הקולינריים של החברה יחד עם השף אסף גרניט. באירוע טעימות של המנות החדשות, חשפה אל על את התפריט החדש. התפריט זוכה לכשרות רגילה של הרבנות והוא בנוי בעיקרו על חומרי גלם מהארץ. במקביל, תפריט מהדרין שנבנה בהתאמות נדרשות - יקבל את כשרות העדה החרדית. התפריט החדש יוטמע באופן מדורג במטוסים החל מה - 5 בספטמבר.

השינויים בתפריט מחלקת התיירים

במחלקת התיירים תושק בסוף החודש מנה חדשה - קציצות ברוטב חמוסטה דלעת על מצע אורז ואטריות. תפריט הכריכים השתדרג גם הוא וכולל בשלב הראשון 3 סוגי כריכים חדשים: כריך בריסקט- עם בצל אפוי, איולי שום, ואיולי צ'יפוטלה. כריך גבינת לאבנה טבעונית- עם סלייסים של סלק, גבינת לאבנה טבעונית וסחוג לא חריף, וכריך עוף בצ'ימיצ'ורי לימון.

השינויים במחלקות היוקרה

במחלקות העסקים והפרימיום הושקו מגוון של מנות חדשות, כך למשל שודרגו סלסילות הלחמים, הסלטים שודרגו עם קרוטונים של עבאדי והיוגורטים של משק יעקבס. המנות עצמן כוללות אומלט '99 פטריות' או קובנה עם רסק, סחוג, וביצה קשה לבחירה.

חנן בן ארי

חנן בן ארי צילום: גיא ויריב

בארוחות הערב של מחלקות היוקרה הוטמעו מנות ראשונות חדשות כמו למשל ראגו פטריות על קרם פטריות ובצלי שאטה אפויים, סלט קייל עם שאלוט אפוי וויניגרט ג'ינג'ר. בעיקריות ניתן למצוא פרגית מסחאן עם בורגול עדשים ותבשיל מנגולד, חורשט סבזי עם אונטריב ואורז שעריה, או חריימה בורי עם גרגירי חומוס וקוסקוס.

סלט פאטוש

סלט פאטוש צילום: אנטולי מיכאלו

הקמפיין החדש - בכיכובם של חנן בן ארי ואסף גרניט

מי שנבחר לייצג את הקמפיין של אל על לצידו של השף אסף גרניט הוא הזמר הסרוג חנן בן ארי. בקמפיין חנן פוגש את אסף במטוס אל על ומספר לו על חלומותיו בתחום הקולינריה, כאשר אסף נצפה מכין את האוכל החדש במטבח ייחודי שנבנה עבור הקמפיין. לטובת הקמפיין חנן בן ארי כתב והלחין שיר מיוחד שילווה את הפרסומת.