מעיין אדם תוקפת: הם מוציאים שם רע מאוד ליהדות

אשת התקשורת ואושיית האינסטגרם תוקפת את את התנהלות הממשלה ואומרת כי "יהודי מאמין אמיתי בכלל לא מרגיש מחובר לכל מה שקורה" | לדבריה, היא נמצאת במחנה שמתנגד לרפורמה המשפטית

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/23 10:39 יד בתשרי התשפד

מעיין אדם תוקפת: הם מוציאים שם רע מאוד ליהדות
מעיין אדם , צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

מעיין אדם, אשת התקשורת ואושיית האינסטגרם, הייתה בעברה דוברת של חברי הכנסת זאב אלקין ומירי רגב מהליכוד, ובריאון למגזין מאקו היא משתפת בביקורת שלה על צעדי הממשלה. "יש בה פן מזעזע ל-50% מהמדינה".

יהודי מאמין אמיתי בכלל לא מרגיש מחובר לכל מה שקורה

לדברי אדם, "הם מוציאים שם רע מאוד ליהדות. יהודי מאמין אמיתי בכלל לא מרגיש מחובר לכל מה שקורה עכשיו. אני ימין, אני בעד גבולות ברורים, וזו ההשקפה המדינית שלי. בסוף הציבור יגיע לקלפי, והבחירות הבאות יהיו הרבה יותר עמוקות. בית המשפט העליון הוא דבר שבשוליים, ובגלל המאבק הזה נדחקים הצדה דברים חשובים כמו עלות החיים כאן".

בית המשפט העליון. מתח אדיר בין הרשויות

בית המשפט העליון | צילום: Yossi Zamir/Flash90.

"אני לא אתן יד לפגיעה בקהילה הגאה, בנשים, במיעוטים כמו הדרוזים שמשרתים את המדינה. הקבוצות הללו עלולות להיפגע קשות, כי מערכות שלא צבועות פוליטית נצבעות פוליטית. אני הסתכלתי על רוב המחאה לבד במיטה, בחודש תשיעי, לא יכולתי לצאת. אם לא הייתי במצב הזה, בטח שהייתי הולכת. את יודעת כמה ימנים יש שם?".

אני נמצאת במחנה שהוא לא בעד הרפורמה הדורסנית הזאת

על הרפורמה המשפטית היא אומרת: "חיכיתי שנים לוויסות אחר בין הרשות השופטת, המבצעת והמחוקקת. לבתי המשפט ניתנה לטעמי עוצמה בלתי סבירה שפגעה בערכים שאני מאמינה בהם, כמו הפעלת כוח נגד טרור, והרגשתי שבית המשפט העליון – אומנם ממקום הומני ואוהב אדם – לא רואה בעצם את האדם שנפגע. את משפחות הנרצחים, את האישה שנשארה אלמנה. אמרתי לא פעם, מחבל שרצח לא צריך להמשיך ליהנות מהחיים, בטח שלא בתנאים הנפלאים של הכלא".

"מהבחינה הזו אני בתפיסה שלי ימין כמו שאת חושבת. אבל אני נמצאת במחנה שהוא לא בעד הרפורמה הדורסנית הזאת, ולא נגד לעשות רפורמה. יש אמצע שמאוד קשה לו להסביר את עצמו, ורבים מאוד שיוצאים להפגין שבת אחרי שבת מול המכת"זית. אלו אנשים שבאים ואומרים לממשלה, 'אתם לא עושים את זה באופן הרגיש והעדין שבו צריך לעשות את זה'. אלו דברים ברומו של עולם".