ענהאל שמואלי משתפת בפתיחות: אמא שלי גדלה במנזר

במסגרת פעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, אושיית הרשת חשפה הצצה אל הילדות המאתגרת שעברה: "הפחד היחיד שהיה לי זה שאבא שלי יעזוב את אמא שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/23 15:57 יא בתשרי התשפד

ענהאל שמואלי משתפת בפתיחות: אמא שלי גדלה במנזר
ענהאל שמואלי , צילום: ללא

אושיית הרשת ענהאל שמואלי התפרסמה לראשונה בתכנית "המירוץ למיליון", אך מאז היא מתחזקת חשבונות פעילים ברשתות החברתיות ומשתפת בפתיחות באתגרים, בשמחות וברגשות מחיי היום-יום. אתמול (ב') עם צאת צום יום כיפור החלה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה ואפשרה לעוקבים לשאול ככל העולה על רוחם.

ענהאל שמואלי: הפחד היחיד שהיה לי זה שאבא שלי יעזוב את אמא שלי

"כעסת על אמא שלך על הילדות שלך?", שאלה אחת העוקבות, "אם כן, איך הצלחת לסלוח לה?". שמואלי השיבה שלא היה לה כעס על האם, למרות שעל האב כעסה. "כילדה ראיתי דברים קשים, ועדיין הפחד היחיד שהיה לי זה שאבא שלי יעזוב את אמא שלי. אמא שלי גדלה במנזר, התגיירה, ועזבה הכל בשביל עם ישראל, ובהמשך בשביל אבא שלי שרצה לגור בארץ. היינו תלויים בו מאוד", היא מודה, "מציאות לא בריאה לאמא שלי ולאבא שלי".

רק סטורי לפני כן, התייחסה שמואלי לסערה הנוכחית בדיזינגוף, ושיתפה כי אמה הגיורת מעולם לא אמרה מילה רעה על מערך הגיור בארץ. "תמיד היא אמרה: בשונה משאר הדתות בעולם היהדות מעולם לא הכריחה אף אדם להתגייר. מי שרוצה להיות יהודי צריך לבחור בזה מכל הלב והנשמה, לעבוד קשה כדי להיות יהודי".