למי הוא מתכוון? הביקורת של עמית סגל על ה-"דתיים המקצועיים"

"קבוצת ההתייחסות האמיתית שלהם היא הצד השני, שבו מרוחה החמאה": העיתונאי הסרוג שיגר ביקורת מרומזת על "שופטים ועיתונאים, ח"כים וקובעי דעת קהל", ששותקים מול אירועי דיזינגוף

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/23 11:28 יא בתשרי התשפד

למי הוא מתכוון? הביקורת של עמית סגל על ה-"דתיים המקצועיים"
עמית סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

סערת התפילה בדיזינגוף: בארגון "ראש יהודי" מקיימים בשנים האחרונות תפילה מסורתית בכיכר דיזינגוף בתל אביב, תפילה שאורגנה גם השנה למרות הנחיית העירייה על איסור הצבת מחיצה בשטח ציבורי וגיבוי של בית המשפט המחוזי בתל אביב. בארגון החליטו כי התפילה תתקיים כסדרה, והציבו דגלי ישראל כמחיצה מאולתרת. בפתח תפילות יום הכיפורים, התפילה פוצצה על ידי פעילי שמאל שהגיעו למקום ולא נתנו למתפללים להמשיך בתפילתם. עמית סגל, העיתונאי הסרוג, יצא נגד "הדתיים המקצועיים" שלא הגיבו לפיצוץ התפילה.

פתאום מתברר שכל הזמן הזה הם לא יצאו באומץ נגד המגזר שלהם, כי קבוצת ההתייחסות האמיתית שלהם היא הצד השני

"אירועי כיכר דיזנגוף הם נייר לקמוס מצוין לאיתור הדתיים המקצועיים, אלה שמקלדתם כרויה לכל רבע זיוף במגזר שלהם אבל דוממים מאז אתמול אל מול התנפלות בריונית על שורת מניינים בתל אביב", כתב סגל בציוץ סתום בטוויטר שמסתפק רק ברמיזה דקה.

https://twitter.com/amit_segal/status/1706582326321221914

כיכר דיזינגוף לפני העימותים

כיכר דיזינגוף לפני העימותים | צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לדברי סגל, מדובר בשופטים, עיתונאים, ח"כים וקובעי דעת קהל "ששותקים או ממלמלים משהו בלתי מחייב. פתאום מתברר שכל הזמן הזה הם לא יצאו באומץ נגד המגזר שלהם, כי קבוצת ההתייחסות האמיתית שלהם היא הצד השני, שבו מרוחה החמאה".