ארז טל נגד מפוצצי התפילה: "מה הפחד? המשיחיים הערמומיים מנסים לכשף אותנו?"

איש הטלוויזיה פרסם פוסט ובו הוא תוקף את אנשי השמאל שהגיעו לדיזינגוף כדי לפוצץ את התפילה של ארגון "ראש יהודי" וכתב: "בואו נרד מהעץ הזה כי בן גביר כבר מתחיל לחגוג. יש מספיק כיוונים הרבה יותר מוצדקים להפנות אליהם את זעם המחאה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/23 10:30 יא בתשרי התשפד

ארז טל נגד מפוצצי התפילה: "מה הפחד? המשיחיים הערמומיים מנסים לכשף אותנו?"
ארז טל, צילום: Flash90

סערת התפילה בדיזינגוף: בארגון "ראש יהודי" מקיימים בשנים האחרונות תפילה מסורתית בכיכר דיזינגוף בתל אביב, תפילה שאורגנה גם השנה למרות הנחיית העירייה על איסור הצבת מחיצה בשטח ציבורי וגיבוי של בית המשפט המחוזי בתל אביב. בארגון החליטו כי התפילה תתקיים כסדרה, והציבו דגלי ישראל כמחיצה מאולתרת. בפתח תפילות יום הכיפורים, התפילה פוצצה על ידי פעילי שמאל שהגיעו למקום ולא נתנו למתפללים להמשיך בתפילה. ארז טל, איש הטלוויזיה, כתב פוסט נגד מפוצצי התפילה.

בואו נרד מהעץ הזה כי בן גביר כבר מתחיל לחגוג בהנאה איך נפלנו למלכודת הזאת

"נא לנשום עמוק ורק אז לקרוא", כתב טל בראש הפוסט. לדבריו, "אי אפשר לנופף בכך שתל אביב היא עיר חופשית ובאותה נשימה למנוע ממי שרוצה להתפלל בהפרדה בכיכר לעשות את זה. אף אחד לא כופה עליכם להצטרף".

עימותים בכל נדרי בתל אביב

עימותים בכל נדרי בתל אביב | צילום: Tomer Neuberg/Flash 90

"מפריע לכם? תפתחו ממול תפילה מתחרה לא בהפרדה. ככה פשוט. מה הפחד? המשיחיים הערמומיים מנסים לכשף אותנו? אני מאמין שיש לנו חוט שידרה קצת יותר עבה וסליחה. בואו נרד מהעץ הזה כי בן גביר כבר מתחיל לחגוג בהנאה איך נפלנו למלכודת הזאת. יש מספיק כיוונים הרבה יותר מוצדקים להפנות אליהם את זעם המחאה".