כתב ערוץ 14 התבדח: "צילום: יונה לייבזון המקסימה מתבהלה 12"

שליח ערוץ 14 לארצות הברית, תמיר מורג, שיתף על יחסי העבודה בין כתבי הערוצים השונים וכתב: "ביביסטים ורל"ביסטים מסתדרים נהדר ואפילו עוזרים אחד לשני". מורג שיתף תמונה והתלוצץ: "צילום: יונה לייבזון המקסימה מתבהלה 12"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/09/23 13:10 ט בתשרי התשפד

כתב ערוץ 14 התבדח: "צילום: יונה לייבזון המקסימה מתבהלה 12"
יונה לייבזון, שליחת "חדשות 12" בארה"ב, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

מי שליוו את ביקורו של נתניהו בארצות הברית היו הכתבים המדיניים של ערוצי התקשורת הישראליים, שהתלוו אליו משך כל הביקור, הפגישה עם ביידן והנאום באו"ם. בדרכו ארצה, סיכם כתב ערוץ 14 תמיר מורג את מערכת היחסים בין הכתבים וחשף יחסים חמים והמון עזרה הדדית.

ביביסטים ורל"ביסטים מסתדרים נהדר

"אני נאלץ לאכזב ולספר שהם ידידותיים למדי, אפילו קולגיאליים. ביביסטים (אנחנו במיעוט ברור) ורל"ביסטים מסתדרים נהדר ואפילו עוזרים אחד לשני" כותב מורג. בהמשך גם נתן דוגמה וכתב: "כשהרוח על מרפסת המלון של ביידן איימה להעיף את החצובה של מוריה אסרף, שבדיוק הייתה בשידור, החזקתי לה אותה בשת"פ מאחורי הקלעים בין ערוצים 13 ו-14".

תמיר מורג

תמיר מורג, יחסי עבודה חמים. צילום: ערוץ 14

מורג שיתף גם על היחסים מול אנשי נתניהו וגם מול ראש הממשלה עצמו וכתב: "גם היחסים בין עיתונאים שלא ממש ידועים באהדתם לנתניהו, לבין אנשי הצוות של רה"מ ואפילו לנתניהו עצמו, תקינים וכוללים לא מעט צחוקים ושיחות באווירה נעימה או מבודחת".

נתניהו ורעייתו בנתב"ג

נתניהו ווהכתבים, אווירה חמימה. צילום: קובי גדעון, פלאש 90

"ונאלצת להיות הגננת שלנו"

"בסוף" הוא כותב, "כשנפגשים פנים אל פנים, כולם מבינים שכולנו בני אדם". עוד על יחסי העיתונאים וצוותו של נתניהו הוא כותב: "על כל הבלגן המטורף הזה מנצחת פלורית ממשרד רה"מ, שאחראית על נסיעות העיתונאים לחו"ל ונאלצת להיות הגננת שלנו חלק גדול מהזמן, לספור אותנו בכניסה למיניבוס, לרדוף אחרינו במסדרונות המפעל של טסלה ולהוריד אותי משידור חי בטלפון ממש לפני הפגישה עם ביידן". בסיום, משתף מורג בצילום של העיתונאים וכותב בשעשעוע: "צילום: יונה לייבזון המקסימה מתבהלה 12".