קלמן ליבסקינד בביקורת חריפה: "מה ההבדל ביניכם לבין פעילי BDS?"

העיתונאי החרוג התייחס למחאות נגד נתניהו בביקורו בארצות הברית וכתב כי ראשי המחאה והמוחים הם "חבורה פרועה של אנשים שאין לה קווים אדומים, אין לה גבולות ואין לה אלוהים""

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/09/23 23:43 ח בתשרי התשפד

קלמן ליבסקינד בביקורת חריפה: "מה ההבדל ביניכם לבין פעילי BDS?"
קלמן ליבסקינד, צילום: מיכה לובטין

ראש הממשלה נתניהו ביקר בארצות הברית, ביקור ארוך ובו הוא נפגש עם אילון מאסק, ג'ו ביידן וגם נאם בפניי העצרת הכללית של האו"ם. מי שליוו אותו במהלך הביקור, חוץ מהפמליה והעיתונאים, היו גם המוחים נגד מהלכי הממשלה. בטורו השבועי במעריב, כתב העיתונאי הסרוג קלמן ליבסקינד כי לדעתו ראשי המחאה והמוחים בארצות הברית "דרדרו את כולנו לתהום חדשה".

"זו מחאה סבירה? האם יש לה קשר למדיניות הממשלה?"

ליבסקינד פרס את הדוגמאות שלדבריו מוכיחות טענתו. "קחו את המיצג המבחיל שהקרין את דמותו של ראש הממשלה על חומות כלא אלקטרז, כשהוא מאחורי סורגים ולצדו הכתובות "נתניהו דיקטטור במנוסה" ו"ביבי, ברוך הבא לאלקטרז". איזה פטריוט יכול להיות ישראלי שמחליט לנסוע לארה"ב ולהקרין שם שלט שמייחל לכניסת ראש ממשלת ישראל לכלא? האם זו מחאה סבירה? האם יש לה קשר למדיניות הממשלה?".

הוא ממשיך: "וכשהמפגינים מקרינים על בניין רב־קומות את הכרזה הקוראת "אל תאמינו לקריים מיניסטר נתניהו", במי הם פוגעים בדיוק? ברפורמה המשפטית או בכולנו? הרי נתניהו נסע לשם כדי לדבר נגד הגרעין האיראני, ובעד נורמליזציה עם ערב הסעודית, ובעד עוד כמה עניינים שחשובים לכולנו. שמאל וימין. אז כשאתם קוראים לנשיא ארה"ב או לנציגי המדינות השונות באו"ם לא להאמין לו, נגד מי אתם חושבים שאתם נלחמים? ומה ההבדל ביניכם לבין פעילי BDS?".

"חבורה פרועה של אנשים שאין לה קווים אדומים, אין לה גבולות ואין לה אלוהים"

לדבריו, "מי שנותנים היום את הטון ברחוב ובתקשורת, בארץ ובעולם, הם חבורה פרועה של אנשים שאין לה קווים אדומים, אין לה גבולות ואין לה אלוהים. חבורה ששנאתה לנתניהו גדולה מדאגתה למדינה, חבורה שמוכנה להוציא למדינת ישראל עין, ובלבד שתוציא לקואליציה הזו שתיים. הקבוצה הזו, שלפני פחות משנה הפסידה בבחירות, מזכירה את החייל מאותה בדיחה עצובה, ההוא שעף מקורס טיס ובחר לעבור לנ"מ. 'אם אני לא טס, אף אחד לא יטוס'".