רביטל ויטלזון הלכה להופעה של נועה קירל וחזרה עם מסר חינוכי

הקומיקאית ואושיית הרשת הייתה כמו חצי עם ישראל בהופעה של נועה קירל בפארק הירקון והתמוגגה. ויטלזון מסבירה מדוע להצלחה של קירל יש משמעות חינוכית: "אתם רוצים תהילה? אז לתהילה יש מחיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/23 12:44 ז בתשרי התשפד

רביטל ויטלזון הלכה להופעה של נועה קירל וחזרה עם מסר חינוכי
רביטל ויטלזון, גם הייתה בהופעה של נועה קירל, צילום: אושר עדן פשינסקי

כמו עוד 60 אלף ישראלים שהיו אמש (ה') בפארק הירקון בהופעתה של נועה קירל, גם הקומיקאית ואושיית הרשת רביטל ויטלזון יעקס הייתה בהופעה. ויטלזון לא הסתפקה רק בהנה הגדולה מהמופע ובפוסט ברשתות היא מסבירה מדוע להצלחה של קירל יש גם היבטים חינוכיים.

"חריצות, מצוינות, השגת מטרות, הגשמת חלומות"

"כמה נועה הזיעה אתמול, וואי וואי כמה שהיא הזיעה" כותבת ויטלזון. "וזה היה מושלם. כי החלק הכי חשוב בסיפור הזה שקוראים לו נועה קירל הוא עבודה קשה. כשאני מנסה להיכנס לראש של הילדים שלי ולחשוב מה הם חושבים על נועה, אני מאמינה שהם לא חושבים על סיפור אגדה ניסי, על נסיכה מושלמת, שפשוט הכל קורה לה. אלא על קילרית מטורפת. על חריצות, מצוינות, השגת מטרות, הגשמת חלומות" היא מסבירה.

נועה קירל, חריצות ומצויינות.צילום: תומר לשר

אבל ויטלזון גם נהנתה מההופעה עצמה, היא כותבת: "מי שמספר לעצמו שהוא שם רק בשביל הילדים משקר, היה כל כך כיף. ההופעה הכי מטורפת שהייתי בה. כולל ג'לו, כולל הגבעטרון, כולל הכל. הוידאו ארט, הרקדנים, האאוטפיטים וכמובן שברי המאמץ שנתנו לי תחושה שאפשר לוותר על האימון הבוקר".