צפו נועה קירל: תודה לבורא עולם

ימים ספורים לפני שתופיע פעם נוספת על במת פארק הירקון מול 65 אלף אנשים, נועה קירל עצרה את ההכנות למופע הגדול בכדי להודות לבורא עולם על הזכות שניתנה לה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/23 16:34 ג בתשרי התשפד

נועה קירל: תודה לבורא עולם
נועה קירל מודה לבורא עולם, צילום: באדיבות יחצ

בעוד ימים ספורים נועה קירל תעשה זאת שוב: אחרי שהספיקה למלא את פארק הירקון, כבשה את במת האירוויזיון במקום השלישי וחתמה על הופעה במדיסון סקוואר גארדן, בעוד שלושה ימים קירל תופיע שוב על במת פארק הירקון מול 65 אלף אנשים. כל הכרטיסים למופע נמכרו תוך ארבע שעות בלבד, וקירל מיהרה להכריז על פתיחתו של מופע נוסף.

שלושה ימים לפני המופע הגדול, כשההכנות בשיאן והלחץ מרחף באוויר, הזמרת המצליחה עצרה לרגע את הכל בכדי להודות לבורא עולם. קירל נעמדה, פרשה את ידיה לצדדים, וצעקה, "תודה לבורא עולם!".

צפו: נועה קירל מודה לבורא עולם

צילום: יחצ

נועה קירל: "אני בן אדם מאוד משפחתי"

בראיון שנתנה למאקו לרגל השנה החדשה, הזמרת סיפרה, "אם את שואלת אותי איפה אני רואה את עצמי בעוד חמש-שש שנים, אז אני רואה את עצמי מגשימה את החלום", אמרה קירל. "יש לי המון חלומות, בחו"ל בעיקר, אבל השנה יש לי חלום חדש - להיות נשיאה. הייתי אצל הנשיא בביקור, והחלטתי שבעוד עשר שנים אני רוצה להיות נשיאה צעירה ומגניבה".

חלומה הנוסף של קירל הוא להפוך לאם. "בעוד חמש-שש-שבע שנים החלום שלי הוא להיות אמא, ושתהיה לי משפחה. זה כבר נמצא שם. אני בן אדם מאוד משפחתי, מאוד זוגי. אני רוצה להיות אמא צעירה עם שלושה-ארבעה ילדים. אני חייבת להיות אמא כבר. זה מרגש אותי".