אטילה שומפלבי: אם נתניהו יצליח צריך להביא לו פרס נובל

העיתונאי שתומך במחאה נגד הרפורמה המשפטית צייץ בטוויטר כי על השמאל והימין לצופף שורות במידה ויחתם הסכם עם סעודיה: "לא גנץ ולא לפיד יבלמו הסכם היסטורי כזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 11:35 ו בתשרי התשפד

אטילה שומפלבי: אם נתניהו יצליח צריך להביא לו פרס נובל
אטילה, צילום: פלאש 90

איש התקשורת והמגיש הוותיק, אטילה שומפלבי, שלוב משתף את דעותיו הנחרצות נגד נתניהו וממשלתו, שיתף היום (ה') ציוץ קצת אחר בחשבון הטוויטר. שומפלבי התייחס למגעים בין ישראל, אצות הברית וסעודיה בחתירה להשגת הסכם נורמליזציה, ווכתב כי במידה והסכם השלום אכן ייחתם - האופוזיציה תצטרך לתמוך בו באופן גורף

"אם נתניהו יביא הסכם, יש להעניק לו נובל לשלום"

"ריאל פוליטיק: אין שום מציאות שבה ישראל דוחה הסכם נורמליזציה עם סעודיה", פתח וכתב העיתונאי. "מומלץ לצאת מהסרט, מהתסריטים המופרכים ומהדרישות ההזויות מהאופוזיציה. לא גנץ ולא לפיד יבלמו הסכם היסטורי כזה"

לדברי אטילה, המחשבה שהאופוזיציה תעמוד בדרכו של ההסכם היא "קשקוש בלבוש". לדבריו: "אם נתניהו יביא הסכם עם הסעודים, מעבר לעובדה שיש להעניק לו נובל לשלום - ההסכם צריך לזכות ברוב סוחף. בלי תנאים מוקדמים. משחקים בכאילו".

אתמול נחשף כי בתוך שורה ארוכה של קיצוצים צפויים בחודשים הקרובים במערכות ynet וידיעות אחרונות, שומפלבי הגיע להסדרים עם ההנהלה והוא צפוי לעזוב את המערכת, כך על פי דוד ורטהיים. שומפלבי עובד כבר 23 שנה בקבוצת ידיעות, כמעט מיום הקמתה, ושימש שם במגוון תפקידים - החל מפרשן ועד מגיש. ב-2008 נבחר על ידי מגזין "טיים אאוט תל אביב" לאחד מ-30 האנשים המצליחים בישראל מתחת לגיל 30.