התגובה שהסעירה את יענקי: "לא יכול ללכת לישון"

יענקי גולדהבר נחשף לתגובות קיצוניות שנכתבו נגד זוכת העונה וחברתו הקרובה, יובל מעתוק, ולא נשאר אדיש. בחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב: "אני מקווה שהאישה שכתבה את זה תתנצל ותבקש סליחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/23 12:59 ה בתשרי התשפד

התגובה שהסעירה את יענקי: "לא יכול ללכת לישון"
יענקי גולדהבר, האח הגדול, צילום: רשת 13

יובל מעתוק אמנם זכתה בעונה של "האח הגדול" ברשת 13 וגברה על ארבעת הפאנליסטים האחרים, אך עדיין יש מי שמסרבים לקבל את הזכייה כפי שהיא. בין שלל תגובות שטענו שסתיו קצין היא הזוכה האמיתית, היו מי שלקחו את זה כמה צעדים קדימה. "נראית עם פיגור שכלי, כמו אח שלה", כתב אחד המגיבים. "מאוכזבת מהעם שלי שבחר באישה מכוערת עם פיגור שכלי כמו אח שלה לזכות", כתבה אחרת, והוסיפה, "סתיו, את מלכה".

יענקי גולדהבר זעם: טוב הלב והמידות שלה גרמו לה לזכייה

"אני משתפת את הרוע הזה כי אני רוצה להעלות שוב את המודעות לכך ש'פיגור' ו'אוטיסט' הן לא קללה", כתבה מעתוק, "הזכייה והגביע שלי הם גם של קובי ושעשיתי את זה למענו". גם יענקי גולדהבר, חברה הקרוב של מעתוק מהתכנית, הגיב על כך בסטורי משלו. "לא יכול ללכת לישון", הזדעזע גולדהבר, "כאדם שמכיר טוב מאוד את יובל, אני יודע בוודאות שטוב הלב שלה והמידות שלה גרמו ועזרו לה, בזכות, לזכייה במקום הראשון".

גולדהבר המשיך ונימק את חשיבות המסר שחברתו מנסה להעביר. "זו התנהגות דוחה ומשפילה", התייחס לאותה המגיבה, "ככה היא רק הורסת את הנפש של עצמה. אני מקווה שהאישה שכתבה את זה תתנצל ותבקש סליחה מקובי, האיש הכי טהור בעולם, ומעוד אלפי ילדים מיוחדים שרוצים אך ורק שיראו אותם".