עידן עמדי: האנשים האלו בתמונה איתי, הצילו חיים של אחר

כמו רבים אחרים, גם הזמר המצליח סיכם שנה ובפוסט אופטימי כתב כי "לא יכול לדמיין שנה נוספת בה אנחנו נלחמים אחד בשני". הוא משתף תמונה עם חבריו למסע העולמי וכותב: "ככה הלב שלהם דרש מהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 14:13 ד בתשרי התשפד

עידן עמדי: האנשים האלו בתמונה איתי, הצילו חיים של אחר
עידן עמדי, נשאר אופטימי, צילום: משה נחמוביץ

עם תחילת השנה החדשה, רבים סיכמו את השנה החולפת וגם התעסקו במורכבות של השנה החולפת בציבוריות הישראלית. אך בעוד היו שבחרו להתעסק במחלוקות בעם, הזמר עידן עמדי סיכם את השנה ובחר להביא דווקא זווית אופטימית על הנעשה פה.

בפוסט באינסטגרם הוא כתב: "לא יכול לדמיין שנה נוספת בה אנחנו נלחמים אחד בשני. החדות הזו, הרצון לעקם ולהשפיל את הצד השני, הרצון הזה שיוותר בעבר". עמדי ממשיך וכותב: "אני אוהב את המדינה שלי, אני אוהב את האנשים בה. אני חושב שאין טובים ונדיבים מהם בכל הגלובוס הזה וטיילתי בו לא מעט.
ולא אכפת לי שתחשבו שאני נאיבי, זה עדיף תמיד מציניות, מפסימיות וסגירת הלב".

"אתפלל על זה השנה"

עמדי שיתף בתמונה עם חברים ממסע שערך לפסגת הר הקילימנג'רו וכותב: "וחוץ מזה השנה גם יש בידיי עובדות וראיות לכך. האנשים האלו בתמונה איתי, שהצילו חיים של אחר, כי ככה הלב שלהם דרש מהם.
לעשות טוב, בלי עניינים ומה יצא לי מזה וקשקושים. הם הגיבורים שלי בשנה הזו וכנראה לעד". הוא מסכם וכותב: "שנזכה להיות טובים ורכים. שתהיה לנו שנת אור, שפע ואחדות. אתפלל על זה השנה. הכי חזק שאני יכול".