אילנית לוי: אני ואלירז ניסינו להיפרד מלא פעמים

אילנית לוי ואלירז שדה מתחזקים זוגיות זוהרת כבר למעלה מעשור, אך לא תמיד הכל היה נוצץ. כעת מגישת הטלוויזיה מספרת על הפרידות הרבות, ומודה: "בהתחלה לא רציתי עוד ילדים, בכלל לא התלבטתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/23 10:43 ג בתשרי התשפד

אילנית לוי: אני ואלירז ניסינו להיפרד מלא פעמים
אילנית לוי ואלירז שדה, צילום: רפי דלויה, HOT

ממש לאחרונה עלתה לאוויר העונה השנייה של "משפחת שדה", שעוקבת אחר חייהם של אילנית לוי, אלירז שדה וילדיהם. בעונה הקודמת הזוג שיתף באתגרים שחוו עם ההיריון של בתם הקטנה, אריאה, וממש לאחרונה הקטנה חגגה יום הולדת שנתיים. בראיון לאפרת וכטל במגזין mako לוי סיפרה על הבחירה להביא ילדה לעולם בנישואים שניים.

אילנית לוי: "בהתחלה לא רציתי עוד ילדים, בכלל לא התלבטתי"

"חששתי לפני שאלירז ואני החלטנו לצאת למסע הזה", הודתה לוי, "קודם כל, לחזור לדבר הזה של תינוקות, זה מפחיד בגילי המופלג. ואז השאלה איך זה יתקבל, איך הפאזל יסתדר, כי אנחנו משפחה מאוד בנויה". לפני שנישאו זה לזו, שדה ולוי יצאו במשך תשע שנים. "בהתחלה לא רציתי עוד ילדים, בכלל לא התלבטתי. מבחינתי זה לא עמד לקרות, וכשהתחלתי לצאת עם אלירז, בכלל לא דמיינו את החיים שלנו ביחד. היה לנו כיף וחיבור מהשנייה שהכרנו, אבל היה ברור שזה לא יכול להימשך".

בגלל הידיעה שאין לקשר הזה עתיד, לוי סיפרה, "אני ואלירז ניסינו להיפרד מלא פעמים. היו שתי פרידות רציניות, אבל כל חודש ניסינו להיפרד". האהבה הייתה חזקה, והשניים הבינו שהם לא מסוגלים להיפרד והחליטו להתחתן. "רק שאז לא ידעתי שאנחנו יוצאים למסע", סיפרה, "חשבתי שאני נקלטת תוך חודש-חודשיים. הייתי כל כך יהירה, מנותקת מהמציאות לחלוטין. לא הגעתי נכונה למסע. הייתי צריכה להגיע עם מזוודה מה זה גדולה, ובאתי עם ילקוט. תיק גן אפילו".