נתניהו נפרד: "משפחתנו איבדה חבר יקר"

בני הזוג נתניהו נפרדו מאיש העסקים והזמר החרדי דדי גראוכר שהלך לעולמו בגיל 62. נתניהו כתב ברשתות: "דדי היה התגלמות אמיתית של אהבת ישראל. הוא שימח אנשים בכישרון הייחודי שלו להאיר לבבות, להצחיק" | הלוויתו תיערך היום בשעה 14:00

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/23 08:11 כו באלול התשפג

נתניהו נפרד: "משפחתנו איבדה חבר יקר"
בני הזוג נתניהו, נפרדים מדדי גראוכר, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90     

איש העסקים והזמר החרדי המוכר דדי גראוכר הלך אתמול (ב') לעולמו בגיל 62. רבים ביכו את פטירתו של גראוכר, שהיה דמות מוכרת ואהובה על רבים וגם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה ספדו לגראוכר שהיה ממקורביהם. הלוויתו של דדי גראוכר תיערך היום (ג') בשעה 14:00 בבית העלמין 'ארץ החיים', צומת הר טוב.

"דדי ליווה את ילדינו במסע התבגרותם"

בפוסט ברשתות החברתיות כתב ראש הממשלה: "רעייתי שרה, יאיר, אבנר ואני מבכים את לכתו של חברנו האהוב דדי גראוכר ז"ל. דדי היה התגלמות אמיתית של אהבת ישראל. הוא שימח אנשים בכישרון הייחודי שלו להאיר לבבות, להצחיק".

על הקשר האישי שנוצר בין גראוכר ומשפחתו כתב נתניהו: "דדי ליווה את ילדינו במסע התבגרותם. הוא היה עימנו ברגעי שמחה ויגון. כשרק היה נכנס לחדר, חיוך רחב היה מתפשט על פנינו. מי לא אהב את דדי. את הנשמה הטובה ואת האור שקרן ממנו". הוא הוסיף וכתב: "אנחנו בוכים הערב עם מלכה והילדים" כתב נתניהו, "ועם מוקיריו הרבים מספור של האיש הטוב והמופלא הזה. משפחתנו איבדה חבר יקר שאותו לעולם לא נשכח. יהי זכרו ברוך".

סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר ספדה גם היא לגראוכר וכתבה: "‏דדי גראוכר ז"ל היה איש מיוחד ומוכשר שהשתמש ביכולות שלו לעשות לאנשים טוב. אני עצובה על פטירתו. אדם נפלא שעזר לכולם ונתן מעצמו למען הכלל ללא הפסקה. הוא סבל מאוד והזכדך בייסורים. יהי זכרו ברוך".