הפתעה בירושלים: זאת הסרוגה שתוביל את רשימת הליכוד

הליכוד מתחבר לציבור הדתי לאומי – יעל ענתבי תוביל את רשימת הליכוד בירושלים. ענתבי, ששימשה בעבר כסגנית ראש העיר, תעמוד בראש רשימת הליכוד בירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/23 16:37 כה באלול התשפג

הפתעה בירושלים: זאת הסרוגה שתוביל את רשימת הליכוד
עיריית ירושלים, הבחירות המוניציפליות מתקרבות , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

הבחירות המקומיות 2023: רגע לפני סגירת הרשימות, החליטה סיעת הליכוד בירושלים להציב את סגנית ראש העיר לשעבר יעל ענתבי בראש הרשימה בבחירות למועצת העיר ירושלים. ענתבי, מהציבור הדתי לאומי, תושבת שכונת פסגת זאב, שימשה כסגנית ראש העיר וחברת מועצה בין השנים 2008-2018 מטעם סיעת "פז – פסגת זאב על המפה".

היא החזיקה בין היתר בתיקי התחבורה, התכנון העירוני, איכות השרות ואף הייתה יו"ר ועדת השמות בעירייה. לענתבי תואר ראשון בגיאוגרפיה ותואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית.

אחריה ברשימה ימוקם אלעד ואזנה (43) תושב שכונת ארמון הנציב, גם הוא מהציבור הדתי לאומי, איש ציבור, פעיל חברתי אשר נבחר לפני כחודש למקום הראשון בבחירות המקדימות בסניף ירושלים. אחריהם ברשימה אבי מויאל (62), יו"ר מינהל קהילתי מורשה ואסנקה יוהנה נציג העדה האתיופית.

יעל ענתבי

יעל ענתבי צילום: שרון גבאי

אפשרויות חדשות למען התושבים בירושלים

"הבחירה בענתבי להוביל את המפלגה יחד עם ואזנה מסמלת על שינוי תפיסתי, רצון לגוון את הנציגות בעיר ולפתוח את הרשימה למצביעים חדשים שעד היום לא הצביעו לרשימה", אומרים גורמים בליכוד ומוסיפים: "ענתבי ידועה כפעילה מסורה, עם פתרונות יצירתיים עבור התושבים והיא כבר הוכיחה בעבר את היכולות שלה. ואזנה מייצג את הדור החדש של תושבי ירושלים, ומודע לצרכים הייחודים של בני העיר הצעירים".

ענתבי מסרה כי שילוב הסיעות יפתח אפשרויות חדשות למען התושבים. "ציבור גדול של מסורתיים ודתיים לאומיים ימצאו את מקומם ברשימה המשותפת. ואני אומרת לכל מי שרוצה לקדם את ירושלים ב – 31.10.23 שמים מחל בקלפי - הליכוד בראשות יעל ענתבי".

נדבך חשוב ורציני להגדלת הכוח של סיעת הליכוד במועצה

יו"ר סניף הליכוד ירושלים אילן גורדו: "החיבור של הכוח הצעיר והאיכותי של סיעת הליכוד עם סגנית ראש העיר בעבר יעל ענתבי הוא נדבך חשוב ורציני להגדלת הכוח של סיעת הליכוד במועצה. תפיסת העולם של יעל ענתבי תואם את ערכי מפלגת הליכוד והחיבור מהווה בשורה חדשה ומרעננת עבור כלל תושבי ירושלים".

אלעד ואזנה: "איחוד סיעת הליכוד ורשימתה של יעל ענתבי מביא איתו בשורה אדירה לתושבי ירושלים. שילוב של ניסיון עשיר, ידע רב, וכוח יצירתי ונמרץ של צעירים וצעירות שאוהבים את ירושלים ורוצים להמשיך לחיות בה. נשתף פעולה באופן מלא לטובת סיעת הליכוד בעיר ולהצלחת ירושלים. בע"ה נעשה ונצליח".