"השיר נכתב בתקופה בה הייתי עדיין רווקה חוזרת בתשובה"

הזמרת דורין אור משחררת סינגל שני, "נרקומנית", שיר כתבה והלחינה יחד עם נתן גושן: "השמעתי לו את השיר והוא אהב את הכיוון של השיר וביחד לקחנו אותו למקומות חדשים ומדויקים יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/23 21:27 כא באלול התשפג

"השיר נכתב בתקופה בה הייתי עדיין רווקה חוזרת בתשובה"
צילום: יאשה יעקב בשתה

אחרי "מראה", הסינגל הראשון מהאלבום שבדרך שצבר מאות אלפי שימושים והאזנות ברשתות בניו מדיה, משחררת הזמרת דורין אור סינגל שני, "נרקומנית", שיר כתבה והלחינה יחד עם נתן גושן לעיבוד והפקה מוזיקלית של מתן דרור.

בשנים האחרונות דורין אור מעבירה דרך הרשתות החברתיות מסרים בהשראת שעורי תורה שהיא לומדת וכעת היא הופכת את היצירות למוזיקליות במסע רוחני והתקרבות לדת, מהם ספגה השראה רבה.

תמונת העטיפה |

תמונת העטיפה | צילום: יאשה יעקב בשתה


על השיר 'נרקומנית', שנכתב לפני כארבע שנים, מספרת דורין: "השיר נכתב בתקופה בה הייתי עדיין רווקה חוזרת בתשובה. השיר מתאר את המלחמות שלי בין שתי הנפשות שבי- הנפש האלוקית והנפש הבהמית (מתוך ספר התניא) היוצרות בתוכי מורכבויות שונות".

על החיבור עם נתן גושם מספרת: "נתן ואני מכירים המון שנים דרך חברים משותפים. בתקופה שהיעלתי מסרוני קודש לרשת קיבלתי הודעה מפרגנת מנתן על העשייה שלי וקבענו להיפגש וליצור משהו יחד. השמעתי לו את השיר "נרקומנית" ונתן אהב את הכיוון של השיר וביחד לקחנו אותו למקומות חדשים ומדויקים יותר. אני מאוד שמחה שניתנה לי הזכות לעבוד עם זמר ויוצר מוכשר וייחודי כמו נתן".