נטלי דדון זועמת: "כל הנורות האדומות נדלקו לי"

כמו רבים אחרים שנחשפו לאירוע הטראגי בו נהרג הילד רפאל אדנה, גם הדוגמנית נטלי דדון הגיעה להפגנת "צדק לרפאל" שנערכה בתל אביב. בפוסט כואב היא משתפת בהיכרות עם אימו של רפאל ובמאבק העיקש לדבר הבסיסי ביותר - צדק

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/23 17:32 ז באלול התשפג

נטלי דדון זועמת: "כל הנורות האדומות נדלקו לי"
נטלי דדון, תומכת במשפחת אדנה, צילום: Jonathan Shaul/Flash90

מאות בני אדם הפגינו השבוע במסגרת הפגנות "צדק לרפאל" במחאה על מותו של הילד רפאל אדנה שנהרג בתאונת פגע וברח בחודש מאי האחרון. בין המפגינים הרבים ניתן היה לראות גם הדוגמנית המצליחה נטלי דדון שלקחה חלק במחאות ובדרישה לצדק עבור משפחתו של רפאל.

"צריך לקחת חלק בתמיכה בהם"

בפוסט כואב באינסטגרם, שיתפה דדון בתחושות לאחר ההפגנה ובהיכרות עם אימו של רפאל ז"ל שמחה צאגאי. היא כותבת: "תכירו, זאת אמא של רפאל אדנה ז"ל, שמחה צאגאי. במקום להיות עסוקה בשכול, בהחלמה, בטיפול במשפחה ובלחזק את עצמה, היא צריכה לעמוד כאן היום באמצע מחאה" כותבת דדון. היא מוסיפה כי "כשקלטתי שהיה מקרה טרגי שפשוט נעלם מעיניי הציבור והתיק נסגר.
(ובינתיים נפתח מחדש) כל הנורות האדומות נדלקו לי".

נטלי דדון בהפגנה: "נדלקו לי הנורות האדומות"

נטלי דדון בהפגנה: "נדלקו לי הנורות האדומות" צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

דדון ממשיכה: "אנחנו דורשים מהאנשים שזה התפקיד שלהם, לחקור. לא להשאיר הורים בשנת האבל שלהם, בזמן שכול, ללא מענה". היא מסיימת ומשתפת בתחושותיה האישיות: "ראיתי לנכון לעמוד היום לצידה של שמחה ומשפחתה ואני חושבת שכל אדם שרוצה לגדל ילדים במדינה שדוגלת בצדק, כל אדם שמעוניין לחיות ולגדל את ילדיו בעולם בו הצדק והאמת קודמים לכל צריך לקחת חלק בתמיכה בהם".

הפרקליטות תיפגש עם בני משפחת אדנה

נזכיר כי לאחר ההפגנות הסוערות בתל אביב ובאשדוד במחאה על דריסתו והפקרתו של רפאל אדנה ז"ל בן ה-4, פרקליטת מחוז מרכז הזמינה היום (ה') את בני משפחתו של רפאל לפגישה ביום ראשון הקרוב. לדבריהם: "זאת בעקבות התחושות המלוות את המשפחה, כפי שהשתקפו במפגשים קודמים ואף בתקשורת".

מהפרקליטות נמסר כי "פרקליטת המחוז תיפגש עם בני המשפחה על מנת להציג להם תמונת מצב עדכנית ולאפשר להם להציג את עמדתם ולשטוח את טענותיהם", עוד נמסר כי בהמשך להאשמות המשפחה כי המשטרה מסתירה את פרטי החקירה, הפרקליטות תאפשר למשפחה, לפנים משורת הדין, לצפות בתיעודים מיום התאונה. "מדובר בפגישה המהווה חלק משמירת הקשר עם המשפחה ובאי כוחה".