"תורנית": צופית גרנט נשאלה על יחסה לדת - כך היא הגיבה

אשת התקשורת השתתפה בכנס פנימה וחשפה את המצוות עליהן היא לא מוותרת, וביניהן תפילה ושמירת שבת. גרנט, הנשואה לזמר שולי רנד כבר הצהירה בעבר על הוויתורים בתוך מערכת היחסים הייחודית שלהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/23 09:19 כא באלול התשפג

"תורנית": צופית גרנט נשאלה על יחסה לדת - כך היא הגיבה
צופית גרנט, מתפללת כל בוקר, צילום: אילן בשור

צופית גרנט שיתפה בעבר מספר פעמים בנוגע לאורחות חייה, בייחוד מאז נישאה לזמר הדתי שולי רנד. אשת התקשורת המצליחה השתתפה אתמול (ד') בכנס ארגון פנימה שם שיתפה בדברים עליהם היא מקפידה ואף אמרה על עצמה כי היא אישה תורנית.

צופית גרנט: "אני מתפללת בכל בוקר מהסידור, שומרת שבת. אני תורנית עוד לפני שהכרתי את שולי"

במהלך הכנס שכלל גם חלקים אמנותיים, נערכה שיחה של אחת על אחת בין גרנט לרבנית ימימה מזרחי. במהלך השיחה ביניהן, שיתפה גרנט בהרגליה הדתיים ואמרה: "אני מתפללת בכל בוקר מהסידור, שומרת שבת. אני תורנית עוד לפני שהכרתי את שולי", כך ציטטה אשת התקשורת אמילי עמרוסי שנכחה גם היא בכנס. הרבנית עצמה שיתפה תמונה מהשיחה בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "רגעים חזקים עם אישה מיוחדת במינה".

שולי רנד חוגג 61, צופית הקדישה לו שיר

צופית ושולי, תורנית עוד לפניו. צילום: Gershon Elinson/Flash90

קושרת סרטים מגיל 15: צופית גרנט מתנערת מהמטפחת

בראיון עבר ל-mako סלבס היא נשאלה מדוע הצטלמה עם כיסוי ראש על אף שהצהירה שלא תחזור בתשובה. "הדת היא סוג של טריטוריה בחיים שלי", השיבה ושיתפה, "אני שומרת שבת". לגבי המטפחת, הייתה לה תשובה מפתיעה, "מעולם לא הייתי עם כיסוי ראש", היא הסבירה למראיינת, "עם סרטים שאני קושרת אני כבר מגיל 15 בערך".