הזמר הסרוג מפרגן לקולגה: "רק אל תפסיק"

עקיבא תורג'מן שיתף פוסט בו סיפר על החוויה המיוחדת כזמר אורח בהופעת הענק של ישי ריבו בארצות הברית, והודה לריבו ולקהל: "מכיפות שקופות ועד שטריימלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/23 21:35 יט באלול התשפג

הזמר הסרוג מפרגן לקולגה: "רק אל תפסיק"
עקיבא. , צילום: שי פרנקו

הזמר הסרוג, עקיבא תורג'מן, הופיע אתמול במדיסון סקוור גארדן בתור אורח בהופעת הענק של ישי ריבו. בפוסט ששיתף הערב (ג') בחשבון האינסטגרם שלו, הודה לחברו על ההזדמנות ופרגן: "אשכרה ישי ריבו הופיע במדיסון סקוור גארדן! הוא חלם הכי רחוק והפך להיות הזמר הישראלי הראשון שמופיע באולם האגדי הזה".

עוד המשיך וכתב, "כל הדרך לשם, בתכונות המיוחדות שלו - פשטות וענווה לצד חריצות וים אמביציה", עוד סיפר על כך שזכה להתארח יחד עם הזמר אמיר דדון בהופעה, ותיאר זאת בתור "חוויה שאי אפשר להכניס אותה במילים, ואני אסיר תודה לו על כך".

"מכיפות שקופות ועד שטריימלים"

עקיבא כתב על הקהל שריגש אותו במיוחד: "מגוון מטורף של כל הקשת של יהדות ארה"ב. מכיפות שקופות ועד שטריימלים", תיאר. "דמוקרטיים ורפובליקנים מצאו עצמם כאיש אחד בלב אחד בקורת הגג הזו שהיא אייקון תרבותי אוניברסלי (כולם הופיעו במדיסון, מבוב דילן, הנדריקס עד אד שירן)" וסיפר כי חבר טוב מניו יורק אמר לו שמעולם לא ראה בארה"ב מגוון כזה יחד. "ממש גאולה!", סיכם. "בקיצור ישי אחי האהוב, רק אל תפסיק להזרים אלינו ולעולם כולו את השפע האדיר שלך".