אחרי שנה אחת: נועה קירל נפרדת

שינויים בקריירה הבינלאומית: הזמרת המצליחה והמנהל האמריקאי שלה החליטו להפריד כוחות ולהפסיק את שיתוף הפעולה. לאחרונה נפרדה גם ממנהלת הסושיאל שלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/23 21:42 יח באלול התשפג

אחרי שנה אחת: נועה קירל נפרדת
נועה קירל, צילום: פלאש 90

הזמרת נועה קירל הפכה בשנים האחרונות לאחת הזמרות המצליחות בישראל. עם להיטים שכבשו את הרדיו והופעה מרשימה באירוויזיון זה היה אך טבעי שקירל תפנה גם לשוק הבינלאומי על מנת להצליח גם מעבר לים. כחלק מהקריירה הבינלאומית שלה, עבדה קירל בשנה האחרונה עם מנהל אמיריקאי, עתה נודע שהשניים החליטו להפריד כוחות, כך פורסם ב"ישראל היום".

מחדשת את הכוורת סביבה

על פי הפרסום של העיתונאי ערן סוויסה, קירל והמנהל נפרדים לאחר שנת עבודה משותפת. בשנהה שעברה נפרדו גם קירל והמנהלת הקודמת שלה, איתה עבדה במשלך ארבע שנים ברציפות. הפרידה מהמנהל מצטרפת גם לפרידה ממנהלת הסושיאל שלה לפני כשלושה חודשים ונראה כי הכוורת הצמודה של הזמרת, עוברת מהפכה.

ההישג העצום של נועה קירל

ישי ריבו הפך אמש (א') לזמר הישראלי הראשון שמופיע במדיסון סקוור גארדן בניו יורק, אלא שבקרוב גם קירל תעשה זאת. קירל - שכבר חרכה את במת האירוויזיון וסיימה במקום השלישי, מצטרפת גם היא לזמר הסרוג. קירל עתידה להופיע בבמה העצומה של מדיסון סקוור גארדן ב-30 ביוני 2024, ותהפוך לזמרת הישראלית השנייה שעושה זאת, אחרי ישי ריבו.