אחרי שנתיים ביחד: נועה קירל נפרדת

אחרי שנתיים של עבודה משותפת, כולל ליווי צמוד לאורך ההשתתפות באירוויזיון, הזמרת המצליחה נועה קירל נאלצת להיפרד ממנהלת הסושיאל שלה, רוני פרץ, שתסיים את עבודתה בחודש הבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/23 12:56 ח בתמוז התשפג

אחרי שנתיים ביחד: נועה קירל נפרדת
נועה קירל, צילום: פלאש 90

מאחורי נועה קירל, אחת הכוכבות הגדולות בישראל, יש צוות שלם שעומל כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. החל מאביה אמיר שמלווה אותה בכל צעד, הסוכן רוברטו, צוות ביוטי, סטיילינג ועוד, ועד ליחסי הציבור והסושיאל שדואגים להדהד את שמה בכל פלטפורמה אפשרית.

אחרי שנתיים של עבודה משותפת: נועה קירל נפרדת ממנהלת הסושיאל שלה

בשנתיים האחרונות רוני פרץ שימשה כמנהלת הסושיאל האישית של קירל וליוותה אותה לכל אורך הדרך. פרץ ניהלה את הסושיאל של הזמרת גם במהלך המסע שלה כנציגת ישראל בתחרות האירוויזיון, בה סיימה במקום השלישי. כעת, על פי פרסום ראשון גיא פינס, השתיים נפרדות. פרץ יוצאת לדרך חדשה והזמרת הצעירה מחפשת את מנהל או מנהלת הסושיאל הבאים שלה, שימשיכו לשמור על מעמדה בפסגה.

צדיקה: נועה קירל הגיעה לביקור אצל האדמו"ר

לא מזמן קירל הגיעה יחד עם אביה אמיר, המלווה אותה בכל צעד בדרכה, לביקור במעונו של האדמו"ר המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן, המכונה "הרנטגן". השניים הגיעו לקבל מהאדמו"ר ברכה ולהתייעץ עמו בנושאים שונים, ולא שכחו לתעד את האירוע בתמונה מרגשת של השלושה סביב שולחן אחד. זו לא הפעם הראשונה שהזמרת הצעירה מגיעה לביקור אצל האדמו"ר. עוד לפני הצלחתה באירוויזיון, חודשים ספורים לאחר שנבחרה להיות הנציגה בתחרות, קירל הגיעה לקבל ברכה מהרב.