צדיקה: המהלך של מגי טביבי לקראת החגים

מגישת החדשות הבכירה של ערוץ 14 מרבה לשתף בחשבון האינסטגרם שלה דברי תורה. טביבי שיתפה את עוקביה בפעילות חסד שבה השתתפה לקראת החגים: "מזמינה אתכם להצטרף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/23 20:52 יח באלול התשפג

צדיקה: המהלך של מגי טביבי לקראת החגים
מגי טביבי, מגישת ערוץ 14, צילום: CC BY-SA 4.0 Omermantzur

מגי טביבי החלה את דרכה בתכנית הריאליטי "האח הגדול", אך מאז עברה דרך ארוכה והספיקה להפוך לפנים של ערוץ 14, בתור אחת ממגישות החדשות המזוהות ביותר עם הערוץ. עמוד האינסטגרם של טביבי הגיע למאות אלפי עוקבים, והיא מרבה לשתף בו קטעים מהמהדורה ואף דברי תורה.

"צעקת הדל תקשיב ותושיע"

היום (ב') שיתפה מגישת החדשות בחשבון האינסטגרם כי השתתפה בחלוקת סלי מזון לקראת החגים, וקראה לאחרים להצטרף. "זכיתי לקחת היום חלק ב"חג שבע לילדים" בשיתוף עמותת "מגדל אור" של הרב גרוסמן. חלוקת מזון למשפחות נזקקות לקראת חגי תשרי הבאים עלינו לטובה" כתבה טביבי, והחמיאה: "מדהים לראות את כל מי שהתגייס ונרתם למלאכה. מזמינה אתכם להצטרף". את הפוסט המרגש בחרה טביבי לפתוח בפסוק: "צעקת הדל תקשיב ותושיע" מספר תהילים.

"ברגעי נפילה או בשבירה, אני מייד נאחזת בדת"

בראיון שנערך בתחילת החודש בישראל היום שיתפה טביבי על מקומה של הדת בחייה: "כשאני נמצאת בסערה רגשית, ברגעי נפילה או בשבירה, אני מייד נאחזת בדת. זאת המתנה הכי גדולה שיכולתי לקבל". עוד הוסיפה על השבתות בקרב משפחתה: "אני לא מגיעה ממשפחה דתית. אנחנו משפחה מסורתית שעושה קידוש בשישי, לא מעבר. כשאני מגיעה לאמא שלי, אני היחידה בבית ששומרת שבת. אם אני יוצאת מהחדר והם צופים בטלוויזיה, אני אפילו לא מגניבה מבט. אלה החיים. מכבדים זה את זה - ואיש באמונתו יחיה".