חשבתם שנגמר? פאודה חוזרת - זה תלוי בדבר אחד

סדרת הדגל האהובה "פאודה" צפויה לחזור לעונה חמישית, זאת לאחר חודשים ארוכים של משא ומתן בין הפקת הסדרה לחברת yes. ההסכם הסופי על צילומי עונה נוספת לסדרה המוצלחת, צפוי להיחתם בקרוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/23 16:59 יח באלול התשפג

חשבתם שנגמר? פאודה חוזרת - זה תלוי בדבר אחד
פאודה, צילום: יחצ יס

חוזרת לעונה נוספת: שנה לאחר שעלתה העונה הרביעית של הסדרה הישראלית האהובה "פאודה", היום (ב') מתברר כי לאחר משא ומתן ארוך שנמשך בחודשים האחרונים בין חברת yes והפקת הסדרה, הצדדים הגיעו להבנות על צילומה של עונה החמישית. עם זאת, הסכם סופי טרם נחתם, ורק לאחר שייחתם תצא הודעה רשמית על עונה נוספת לסדרה.

פאודה

פאודה, צילום: אליה ספינופולוס

סדרת הדרמה-פעולה, שרבים סברו שעונתה הרביעית היא העונה האחרונה, תעלה כלל הנראה בעונה חדשה. כזכור, הסדרה עוסקת בסכסוך הערבי-פלשתינאי מהצד המסתערב ומגוללת את סיפורו של דורון קביליו ושל חברי צוותו המנסים לחסל ולעצור מבוקשים, תוך שהמרדף הבלתי פוסק, גובה מהם מחיר פיזי ונפשי כבד.

מקום שלישי בירדן, מקום שני בקטאר

בתחילת השנה, רגע אחרי שעונתה הרביעית עלתה, הסדרה הפופולרית הצליחה להיכנס לרשימת 10 הסדרות הפופולריות של נטפליקס. באנגליה פאודה מוקמה במקום השמיני בטבלה, בעוד במרוקו היא התקדמה למקום השישי. בטורקיה היא נכנסה לחמישיה והשתבצה בסוף, ובירדן היא קטפה את המקום השלישי והמכובד.