הפתעה לקהל: בר רפאלי הנחיתה את המטוס ואיתי לוי יצא והתחיל לשיר

בתעשייה האווירית חוגגים 70 שנים להיווסדם בשורת אירועים נוצצים עם כמה מהכוכבים הגדולים בתעשייה ובעלות של מיליונים. האירוע נפתח בסרטון עם המנחים בר רפאלי וארז טל והמשיך בהופעה של איתי לוי

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/23 22:56 יז באלול התשפג

הפתעה לקהל: בר רפאלי הנחיתה את המטוס ואיתי לוי יצא והתחיל לשיר
איתי לוי, היישר מהמטוס, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בתעשייה האווירית יחגגו בתקופה הקרובה 70 שנה להיווסדה של החברה, והם בחרו לציין את המאורע בסדרת מופעים לעובדי ועובדות התעשייה בהם יופיעו שמות רבים של האמנים הגדולים בישראל. הפקת הענק בעלות של מיליונים עלתה לכותרות לאחר שאיחדה מחדש את צמד מנחי האירוויזיון, ארז טל ובר רפאלי שהנחו גם את ההופעה המושקעת.

איתי לוי פתח את ההופעה

מי שפתח את המופע הגרנדיוזי הוא הזמר איתי לוי. הזמר ושופט הכוכב הבא פתח את מופע חגיגות 70 השנים להיווסדה של התעשייה האווירית בפארק הירקון בתל אביב, כאשר על המסך הענק הוקרן סרטון בו בר רפאלי וארז טל מנחיתים את איתי לוי במטוס פרטי. במהלך הערב שיתף לוי פעולה על הבמה עם ריטה, עילי בוטנר וילדי החוץ ומירי מסיקה.

התעשיה האווירית

התעשיה האווירית, חוגגים 70. צילום: shutterstock

מענקים בגובה 90 מיליון שקלים

דירקטוריון התעשייה האווירית אישר בסוף שנת 2022 את תשלום המענק לעובדי החברה לאחר סיכום שהושג בין הנהלת החברה וועד העובדים. המענקים מוגדרים מענקי מצויינות אך בפועל יחולקו לכל העובדים בחברה כשכל אחד מ-15 אלף עובדי החברה צפוי לקבל כ-6,000 שקלים ובסך הכל חולקו מענקים בגובה 90 מיליון שקלים. התשלום יועבר לעובדים במהלך חודש דצמבר.