מיכל אנסקי מספרת: אלו הסיבות שבזכותן אני מקפידה על כשרות

השפית ומנחת הטלוויזיה, מיכל אנסקי, מקפידה בשנים האחרונות לאכול אוכל כשר. בריאיון שנערך עמה, סיפרה: "אני לא יכולה לדמיין את עצמי מכניסה לפה חזיר, משהו בזה מרתיע אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/23 23:31 טז באלול התשפג

מיכל אנסקי מספרת: אלו הסיבות שבזכותן אני מקפידה על כשרות
מיכל אנסקי, צילום: כאן תאגיד השידורים הציבורי

מיכל אנסקי, עד לא מכבר שופטת בתכנית מאסטר שף, ושפית מצליחה בהווה שירשה את האהבה שלה למטבח מאימה, השיקה איתה לפני מספר חודשים מותג חדש של המאכל הביתי והיהודי, "שרינג" (sharing, בעברית: שיתוף). אנסקי אוכלת כבר לא מעט שנים אוכל כשר ובריאיון נרחב שפורסם ב-ynet, סיפרה על הסיבות בגינן היא מקפידה על כשרות.

"לא יכולה לדמיין את עצמי מכניסה לפה חזיר, משהו בזה מרתיע אותי"

אנסקי הסבירה כי היא אוכלת כשר מכוון שהיא חשה שהכשרות מחברת אותה לסבא שלה, פרופסור חיים גבריהו ז"ל - יו"ר החברה לחקר המקרא בישראל, יו"ר החברה היהודית העולמית לתנ"ך, מייסד הכינוסים הארציים לתנ"ך, מייסד החידונים העולמיים לתנ"ך וחבר מועצת העיר ירושלים מטעם הציונות הדתית. "אני מרגישה שזה מחבר אותי לסבא שייסד את חידון התנ"ך, ולסבתא חנה, שאירחה את שועי עולם במטבח שלה, ובגיל 96 עדיין מכינה את מרק העוף המפורסם שלה".

"זה מחבר אותי גם למסורת שלי, אותה אני מכבדת", אמרה, והוסיפה: "אני לא יכולה לדמיין את עצמי מכניסה לפה חזיר, משהו בזה מרתיע אותי. אני לא משתוקקת לאכול אוכל לא כשר. והמזווה של מאסטר שף כשר, אז לא הייתה לי שם בעיה".