במקביל לעונה החדשה של מאסטר שף: התוכנית החדשה של מיכל אנסקי

השפית מיכל אנסקי צפויה לשפוט בעונה המיוחדת של "מאסטר שף: חוזרים לנצח", עם מתמודדים מכל העונות שיקבלו הזדמנות שנייה לחזור אל המטבח בניסיון להשיג את הניצחון שחמק מהם בפעם הקודמת

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 22:54 י באייר התשפג

במקביל לעונה החדשה של מאסטר שף: התוכנית החדשה של מיכל אנסקי
מיכל אנסקי, צילום: כאן תאגיד השידורים הציבורי

לאחר עשר עונות שבהן כיכבה כצלע הנשית הבולטת בפאנל השופטים של מאסטר שף, השפית המצליחה מיכל אנסקי לא תמשיך לעונה ה-11 של תכנית הבישול, אך היא צפויה להשתתף במסגרת אחרת של התכנית.

קשת 12 הודיעה היום (ב') כי במקביל לצילומי העונה החדשה, אנסקי תוביל יחד עם פאנל שופטים חדש את העונה המיוחדת של "מאסטר שף: חוזרים לנצח", עם מתמודדים מכל העונות שיקבלו הזדמנות שנייה לחזור אל המטבח בניסיון להשיג את הניצחון שחמק מהם בפעם הקודמת. 

מיכל אנסקי השיקה עם אמא שלה מותג שמוכר חמין

כאמור, מיכל אנסקי היא שופטת ותיקה בתכנית מאסטר שף, ושפית מצליחה בפני עצמה. את האהבה שלה למטבח היא ירשה מאימה, ממנה גם למדה את יסודות הבישול. לפני כחודשיים, השיקה אנסקי יחד עם אמא שלה מותג חדש, של המאכל הביתי והיהודי, ושיתפה את החוויה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה.

מאסטר שף

מאסטר שף צילום: קשת 12

"לאוכל יש שורשים", כתבה אנסקי, "ולאוכל החדש, שהולך להחליף את כל מה שאנחנו יודעים ומכירים היום, יש זכות קיום רק בזכות העובדה שהוא מתקיים בזיכרון של מישהו". שופטת הריאליטי הסבירה כי החמין נולד מתוך איסור להדליק אש בשבת, והפך לאחד המאכלים הקבועים בכל שולחן שבת, "הסיפור הכי יפה שאני מכירה". את החמין היא כינתה בתואר "אוכל נשמה". אימה, שהגתה את המתכון, דרשה שהחמין שלה יוכן על ידי מדענים במעבדה, כדי שיבוצע בצורה הטובה ביותר.