קייט מידלטון מובכת: הזמרת האגדית סירבה לפגישה - והסבירה

זמרת הקאנטרי האגדית דולי פרטון נמצאת באנגליה לרגל קידום מכירות אלבומה החדש. פרטון הוזמנה על ידי מידלטון לשעת תה משותפת וסירבה - בהמשך הסבירה מדוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 19:01 יג באלול התשפג

קייט מידלטון מובכת: הזמרת האגדית סירבה לפגישה - והסבירה
קייט מידלטון, פארטון סירבה לפגישה, צילום: shutterstock

קייט מידלטון ידועה כאחת הנשים האהובות בבריטניה וגם מעבר לים ונראה שלא רבים היו מסרבים ללגום תה יחד עם הנסיכה, אך מסתבר שיש מי שסירבה לכך. זמרת הקאנטרי האגדית דולי פרטון שוהה באנגליה לרגל קידום מכירות האלבום החדש שלה והוזמנה בידי מידלטון לשעת תה משותפת. פרטון בת ה-77 סירבה לבקשה ואמרה כי אין לה מקום בלוח הזמנים הצפוף בביקור בממלכה.

"הרגשתי כל כך רע"

את הדברים אמרה פרטון בראיון ל-BBC שם חשפה את ההזמנה של מידלטון. פרטון אמרה במבוכה כי לא יכלה להגיע בשל האילוצים אך הביעה תקווה להצליח לעשות זאת בהמשך. "הוזמנתי לשתות תה עם קייט והרגשתי כל כך רע - אפילו לא יכולתי ללכת בגלל ענייני לוחות הזמנים" אמרה פרטון והוסיפה: "חשבתי שזה מאוד מתוק ונחמד מצידה להזמין אותי לתה ואני אזכה לעשות את זה באחד הימים, זה יהיה נהדר".

דולי פרטון, סירבה לכוס תה עם מידלטון

דולי פרטון, סירבה לכוס תה עם מידלטון צילום: shutterstock

כשפרטון הופיעה בפני המלכה אליזבת'

בהמשך התבדחה פרטון ואמרה כי מידלטון "לא הולכת לקדם לי את האלבום, אני מקווה שהיא תקשיב לזה". עבור פרטון זהו לא הקשר היחיד עם בית המלכוה הבריטי, בשנת 1977 היא שרה בפני המלכה אליזבת'. לאחר מותה של המלכה כתבה פרטון ברשתות: "היה לי הכבוד לפגוש ולהופיע עבור המלכה אליזבת' בטיול שלי ללונדון ב-1977, מחשבותיי ותפילותיי עם משפחתה בשלב זה, דולי".

המלכה אליזבת

המלכה אליזבת' השניה, צילום: shutterstock