שוב מסתבכת: בתוך שבועיים - תביעת דיבה שניה נגד נטלי דדון

סערת בית הקפה מגיעה לבית המשפט. בעלי בית הקפה איתו התעמתה הדוגמנית וטענה כי לא הכניס אותה בגלל דעותיה, הגיש תביעת דיבה. הסכום: מעל מיליון שקלים | לאחרונה תבעה את הדוגמנית גם מובילת המחאה שקמה ברסלר

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 17:51 יג באלול התשפג

שוב מסתבכת: בתוך שבועיים - תביעת דיבה שניה נגד נטלי דדון
נטלי דדון, עוד תביעת דיבה, צילום: Jonathan Shaul/Flash90

שבועיים אחרי שנתבעה בידי מובילת המחאה שקמה ברסלר, היום (ד') מפרסם העיתונאי ערן סוויסה כי תביעה שניה הוגשה נגד דדון, בידי בעלי בית הקפה איתו הסתכסכה דדון כשטענה שסירב להכניסה למקום בגלל דיעותיה.

"עודדה השתלחויות חסרות רסן ועליהום ציבורי"

על פי הפרסום, תביעת הדיבה שהגיד בעלי בית הקפה עומד על סכום של מיליון ומאה אלף שקלים בגין לשון הרע לטענתו. על דדון נכתב בכתב התביעה כי "גרמה ועודדה השתלחויות חסרות רסן ועליהום ציבורי, צונאמי של ממש כלפי התובע, כשהתובע סבל וסובל מהצקות, הטרדות ואיומים על חייו וחיי בני משפחתו, ועל אף שהיה ביכולתה ובכוחה לעצור אותם בזמן אמת, ותוך שהיא מנצלת את הבמה לה היא זוכה בהיותה 'משפיענית ידועה'" כתבו עורכי הדין ירון קוכמן ושיר צוברי.

דדון: "התיק יתנהל בבית משפט"

דדון השיבה בתגובה לסוויסה כי "התיק יתנהל בבית משפט וכל תגובה תינתן במסגרת כתב ההגנה". כזכור, לאחרונה אחת מראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית והממשלה, שקמה ברסלר, הגישה תביעת דיבה נגד הדוגמנית על סך של 250 אלף שקלים, זאת לאחר שהאחרונה אמרה עליה: "את במו ידיך מובילה למלחמת אחים וחורבן בית". ברסלר שיתפה בטוויטר שלה את כתב התביעה וכתבה: "ניפגש בבית המשפט".