רביטל ויטלזון שיתפה: "מוקפת באנשים יפים שיכורים ושמחים"

הקומיקאית והיזמית חגגה יום הולדת באירוע מיוחד ואמרה לנוכחים: "אני רוצה לברך אתכם שתאהבו את החיים שלכם". היא סיכמה: "יום הולדת 44 הסתיים, אם אין אני לי מי ירים לי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 17:24 יג באלול התשפג

רביטל ויטלזון שיתפה: "מוקפת באנשים יפים שיכורים ושמחים"
רביטל ויטלזון, חוגגת יום הולדת, צילום: אושר עדן פשינסקי

הקומיקאית המצליחה רביטל ויטלזון יעקבס חגגה אתמול (ג') יום הולדת ובמסיבה מיוחדת ציינה את האירוע. בפוסט סיכום יום הולדת כתבה: "זה מה שאמרתי אתמול במסיבת בוז לחופש הגדול מוקפת במאות א/נשים יפים ועייפים ושיכורים ושמחים".

"אם אין אני לי, מי ירים לי"

"יש לי עוד עשרים דקות לסוף היום הולדת" אמרה ויטלזון לנוכחים, "אז רק להגיד שאני אוהבת את החיים שלי ואני רוצה לברך אתכם שתאהבו את החיים שלכם כי אף אחד לא יחיה אותם במקומכם". היא הוסיפה: "תודה למי שבא לחגוג בשבילי ועוד יותר תודה למי שבא לחגוג בשבילו. יום הולדת 44 הסתיים אם אין אני לי, מי ירים לי" סיכמה בדרכה ההומוריסטית.

"חשבתי שאולי אני צריכה להוריד את הסטנדאפ"

לאחרונה, שיתפה הקומיקאית את העוקבים בנוגע לאתגרים במסגרת מופע השירים הנוסטלגיים שלה - מסיבת כיתה: "כשהתחילה מסיבת כיתה, שגם היא כל כך הרבה אור ואושר וטוב ושמחה, חשבתי שאולי אני צריכה להוריד את הסטנדאפ. כי איך אפשר גם וגם וצריך להתמקד. ואיך אני גם אקח שיעורים בפיתוח קול וגם אמשיך לצעוק סתמו על הבמה – זה לא מסתדר. צריך להיות רצינית צריך לבחור".