רביטל ויטלזון משתפת: "שנים לא הצלחתי לעשות את זה"

הקומיקאית רביטל ויטלזון שמריצה בימים אלה שני מופעים מוצלחים אך שונים מאוד, שיתפה: "שנים הסתובבתי עם המילה בינונית. שנים לא הכי טובה בכלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/23 12:09 כד באב התשפג

רביטל ויטלזון משתפת: "שנים לא הצלחתי לעשות את זה"
רביטל ויטלזון, , צילום: אושר עדן פשינסקי

רביטל ויטלזון אמנם התפרסמה בזכות הסטנדאפ שלה והסרטונים המצחיקים ברשת, אבל לאחרונה היא מריצה מופע נוסף של שירים נוסטלגיים שנקרא מסיבת כיתה, בו גם היא שרה לא מעט. בפוסט חשוף היא סיפרה על הקושי להיות גם וגם ולא להתמקד רק בדבר אחד.

הקומיקאית שיתפה את העוקבים: "כשהתחילה מסיבת כיתה, שגם היא כל כך הרבה אור ואושר וטוב ושמחה, חשבתי שאולי אני צריכה להוריד את הסטנדאפ. כי איך אפשר גם וגם וצריך להתמקד. ואיך אני גם אקח שיעורים בפיתוח קול וגם אמשיך לצעוק סתמו על הבמה – זה לא מסתדר. צריך להיות רצינית צריך לבחור".

"ויטלזון: "שנים הסתובבתי עם המילה בינונית"

ויטלזון חשפה: "שנים הסתובבתי עם המילה בינונית. ש-נ-י-ם. לא הכי טובה בכלום. הרגשתי אמא בינונית ועובדת בינונית. ובגובה בינוני ובמשקל בינוני. שנים שמעתי: את צריכה להחליט מה את ולעשות רק את זה. אם את סטנדאפיסטית יש דרך אחת, ואת צריכה לכתוב חומרים ולעשות בדיקת חומרים ולעלות על כל במה ומול כל קהל. ולא הצלחתי לעשות את זה ככה. כמו שאמרו. ומה פתאום את גם סופרת, אם את סופרת אז תהיי רק סופרת, תחליטי מה את. או שאת צורחת שטויות באוטו, או שאת כותבת ברצינות. ולא הצלחתי להיות רק. אף פעם לא הצלחתי להיות רק".

לסיכום כתבה: "והנה עובדה. ירדתי מאושרת מהבמה של מסיבתכי ביום שני ושלישי, וירדתי מאושרת מהבמה של הסטנדאפ ביום רביעי וחמישי ובשבוע הבא חמסה חמסה שום פלפל ושמן זית, יורד לדפוס אוסף הטורים החדש. והכל ממש בסדר. אני בהחלט לא מרגישה בינונית, אני מרגישה מגשימה. מלאה. מגוונת. אני מצליחה לעניין ולרגש את עצמי ולעזור לעצמי שלא ימאס לי".