אברי גלעד מתרגש: זכיתי לחתן את האב השכול

איש התקשורת עורך טקסי חתונות כבר במשך 21 שנים, אך חתונה כמו זו שהייתה לו השבוע הוא לא ישכח. אברי גלעד זכה לחתן את ברוך בן יגאל, אביו של הלוחם עמית ז"ל, עם בחירת ליבו דניאלה אפריאט

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 15:22 יג באלול התשפג

אברי גלעד מתרגש: זכיתי לחתן את האב השכול
צילום: יוני זוננשיין

אברי גלעד, איש תקשורת ומגיש טלוויזיה, החל לערוך טקסי חתונות לפני 21 שנים. זה קרה אחרי שחבר ילדות שלו ביקש ממנו באופן אישי לחתנו, ולאחר מכן ההזמנות החלו לזרום בזו אחר זו. השבוע גלעד זכה לערוך טקס יוצא דופן, הפעם בחתונתם של ברוך בן יגאל ובחירת ליבו דניאלה אפריאט, אותו ערך בגרסתו ההלכתית יחד עם הרב יוסף ארביב.

"האיש הזה תמיד עשה לי משהו בלב"

בן יגאל הוא אביו של עמית ז"ל, חייל גולני שנהרג בפעילות בכפר יעבד כשפלשתיני זרק עליו בלוק מהגג ופגע בראשו. בן יגאל וגלעד נפגשו לראשונה בתכנית הבוקר, עוד בשבעה של בנו, ומאז הפך למרואיין קבוע סביב מפעלי החסד שהקים לזכרו. "האיש הזה תמיד עשה לי משהו בלב", כתב גלעד, "העצב התהומי מחד והבחירה שלא לשקוע לתוכו ולהיות בעשייה מאידך, העלו בי כל פעם את השאלה איך אני הייתי נוהג לו הגורל היה הולם בי ככה, האם הייתי בוחר בחיים או שוקע אל מעמקי הדכדוך לעד".

"זאת היתה החתונה הכי שמחה והכי מרגשת שזכיתי לערוך"

לאחר פטירת בנו ופרידתו מאשתו הראשונה, נאווה, בן יגאל שיתף בכתבה של עידו סלומון בערוץ 12 כי הוא מעוניין למצוא אישה חדשה שתביא איתו אח לעמית, שהיה בנו היחיד. לאחר שנה נפגש בן יגאל עם דניאלה, ואחרי דייט של ארבע שעות הם הבינו שזה זה. למרות פער גילאים של 25 שנה, האהבה של השניים גברה.

"אז השבוע עמדנו תחת החופה, וזכינו לקיים את צוואתו של עמית ז"ל שביקש מאביו להינשא שוב בהודעה קולית ששלח לו טרם מותו", כתב גלעד, "וזאת היתה החתונה הכי שמחה והכי מרגשת שזכיתי לערוך מאז הטקס ההוא לפני 21 שנה. ברוך בחר בחיים, ואני זכיתי להיות לצידו ברגע הזה. איך טקס מתגלגל, איך החיים בישראל מתגלגלים. שיזכו לגדל את הבן החדש לחיים טובים וארוכים. אמן".