עדן הראל מאוכזבת: "משהו תקוע"

אשת התקשורת שחזרה בתשובה מכניסה את הבן האחרון שלה לכיתה א', וכותבת על החלומות שלה למערכת החינוך: "שיטות חינוך מכל מיני עולמות שיכולות ממש להעצים ולפתח את הילדים שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 08:26 יג באלול התשפג

עדן הראל מאוכזבת: "משהו תקוע"
צילום: טל עבודי

עדן הראל, מגישת הטלוויזיה המפורסמת שחזרה בתשובה, מרבה לשתף בחשבון האינסטגרם שלה בסיטואציות יום-יומיות משעשעות. הפעם פרסמה הראל פוסט מרגש אודות בנה אביתר, שביום שישי יעלה לכיתה א'. בפוסט כתבה הראל את מחשבותיה על מערכת החינוך.

"איך יכול להיות ששיטת הלימוד לא השתנתה כל כך הרבה שנים?"

"מי שמכיר אותי יודע שיש לי המון קשיים עם מערכת החינוך והרבה חלומות לחינוך מיטיב יותר לילדינו, עם שיטות חינוך מכל מיני עולמות שיכולות ממש להעצים ולפתח את הילדים שלנו", כותבת הראל. "ואולי משם הקושי: איך יכול להיות ששיטת הלימוד לא השתנתה כל כך הרבה שנים? למה במסגרות החרדיות הצפיפות יותר גדולה? אגב אין לי ספק שמשרד החינוך עושה כמיטב יכולתו, והצוות החינוכי במסגרות עוד יותר, נותנים את הלב, אבל משהו תקוע".

כל השאר אפשר ללמוד בגוגל או לשלוף מחשבון

את בנה היא בירכה: "אביתר נסיך שלנו, הגור של כל הילדים בבית, ביום שישי עולה לכיתה א'. מעבר לזה שאין לי יותר ילדים בגן שזה מטורף, הכל מרגש אותי. אפילו שחמש פעמים קודם כבר הכנסתי למסגרות, זה מחדש".

הראל סיימה בתפילה: "כולי תפילה לגוזלים שלנו, שיראו את האור המיוחד שלהם, שיעטפו אותם ויחנכו לאהבת ישראל וכף זכות. כל השאר אפשר ללמוד בגוגל או לשלוף מחשבון. שנת לימודים מוצלחת נסיך שלי.