נרקיס חשופה: "שהפוסט הזה יגיע לכמה שיותר בנות"

הזמרת המצליחה שעברה במהלך החיים והקריירה לא מעט טלטלות, כותבת פוסט אמיץ וקוראת לכל אישה שקוראת אותו. "לראות עולם בו נשים ובנות לא מפחדות להיראות במלוא הרכות והעוצמה שלהן" היא כותבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/23 21:21 יב באלול התשפג

נרקיס חשופה: "שהפוסט הזה יגיע לכמה שיותר בנות"
נרקיס, פוסט חשוף, צילום: מיכאל מישייב

הזמרת נרקיס חשפה במהלך השנים מעט ממה שעבר עליה בחיים ושיתפה גם ברגעים הקשים שעברו עליה. בפוסט אמיץ שכתבה, היא קוראת לכל אישה לא לוותר על החלומות ולדעת לקום מכל תחתית. "אני מקווה שהפוסט הזה יגיע לכמה שיותר בנות שהחליטו לוותר על החלום שלהם" היא כותבת.

"גם אני מגששת את דרכי בעולם"

"זה לא שהגעתי לפסגת החלומות שלי, אני בדרך" היא כותבת ומוסיפה: "גם אני מגששת את דרכי בעולם מלא קונפליקטים גם אני לפעמים יורדת נמוך למקום שחשוך בו ולא מאמין בכלום ואז אחרי שאני מסכימה לכאוב את החושך הזה עד הסוף זה מתבהר לנגד עיני שהמציאות היא מה שאני מקרינה מה בפנים שלי החוצה".

"אני לא יודעת דרך אחרת לחיות בה" היא משתפת בדרך שלה, " ככה זה בעיניי החיים עצמם בא גל את צוללת ושורף לך העיניים את בוכה, משפילה את הראש ואז מתנערת ממנו ומסתכלת ורואה שיש אופק, לא מכירה משו אחר" היא כותבת

משאלת הלב של נרקיס

נרקיס מסיימת במשאלת הלב שלה: "בא לי לראות עולם בו נשים ובנות לא מפחדות להיראות במלוא הרכות והעוצמה שלהן, חסרות פחד מהרצון לאהבה, ומלאות בחכמה כדי לפלס לעצמן את הדרך כזה עולם בא לי לראות".