נרקיס חוגגת: "עברתי חיים לא פשוטים, זה מותר לך"

הזמרת המצליחה חוגגת יום הולדת ומשתפת בכמה תובנות על החיים. על הקריירה: "אחרי שהייתי גננת ומה לא". על הגשמת חלומות: " זה הסיכון שיש לקחת מקסימום זה יצליח לך" ועל הקשיים בחיים: "עברתי מסלול חיים לא פשוט בכלל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/23 23:11 ז באב התשפג

נרקיס חוגגת: "עברתי חיים לא פשוטים, זה מותר לך"
נרקיס, חוגגת ומשתפת, צילום: Flash90

הזמרת המצליחה נרקיס חוגגת השבוע יום הולדת עברי והחליטה לברך את עוקביה ברשתות וגם לתת קצת מתובנות החיים והקריירה. בפוסט שפרסמה היא כותבת: "בשביל נשים כמוני שחוצות את גיל הארבעים (בכביש מהיר על 200 קמ"ש) בא לי לאסוף לכם כמה תבונות ממישהי שחצתה לא רק את הארבעים אלא חצתה מדינות, דתות, מקצועות, עסקים, משרדי ניהול ועוד".

"זה הסיכון שיש לקחת מקסימום זה יצליח לך"

"מי שעוקב אחריי יודע שעברתי מסלול חיים לא פשוט בכלל, שהוביל לתוצאות מכאיבות ולבחירות לא טובות" היא כותבת, אבל ישתבח שמו מצאתי ועוד איך ואני בחמלה כלפי מי שפעם חשב להרוס לי את החיים. אז לסיכום אפשר להתרפא מכל כאב" היא כותבת.

נרקיס

נרקיס, אלבום ראשון בגיל 36 צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת משתפת גם בקריירה, ואיך החיים שלה עברו תהפוכות: "את יכולה לשנות מקצוע בכל גיל, אנוכי העומדת לפניכם הוציאה אלבום בגיל 36 אחרי שלמדתי הוראה במוסד למורות חרדיות באשדוד, אחרי שהייתי גננת ומה לא. אף אחד לא מבטיח לך הצלחה, אבל זה הסיכון שיש לקחת מקסימום זה יצליח לך".

"תנו בלב עד הסוף"

"אחרון חביב" היא כותבת לעוקבים, "זה מותר לך!, מותר להיות שמש בעולם ,לזרוח, להביא את עצמך על מלא וגם מותר לך לבכות ולכאוב ואז לקום על עצמך עוד פעם. החיים הם כאן והם חד פעמיים אין זמן אחר - אז תנו בלב עד הסוף".