שיתוף הפעולה המרגש של הרבנית ימימה מזרחי והזמרת שכבשה את הטיקטוק

לרגל שנת הלימודים החדשה שתחל השבוע, הרבנית ימימה נפגשה לשיחה עם עטרה אוריה, יוצרת השיר המצליח "ילד מטריה". השתיים שוחחו על משמעות השיר ועל הדמיון בינו לבין תפילה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 29/08/23 13:52 יב באלול התשפג

שיתוף הפעולה המרגש של הרבנית ימימה מזרחי והזמרת שכבשה את הטיקטוק
הרבנית ימימה ועטרה אוריה, צילום: איילה אדרי, תהל כנסים ואירועים

ימים ספורים לפני תחילת שנת הלימודים, הרבנית ימימה קיבלה הודעה ששברה את ליבה. נערה אחת סיפרה לרבנית כי בזמן שהיא אורזת את הילקוט לשנה החדשה, היא מתקשה למצוא את הכוחות. במשך כל החופש לא קיבלה אפילו הודעה אחת מהבנות בכיתתה, והבדידות מכאיבה לה. הרבנית החליטה להרים את הכפפה ולצאת בשיתוף פעולה עם עטרה אוריה, שהצליחה לגעת בלבבות רבים כל כך עם שירה "ילד מטריה", שכבש את הטיקטוק והפך לסינגל מצליח.

הרבנית ימימה: "עטרה, הזכרת לי את חנה בראש השנה"

עטרה, אותה הרבנית מכירה עוד לפני הפרסום, שיתפה בשירה על החוויה הקשה שעברה כילדה בבית הספר. במרכז השיר עומד עומר, ילד דחוי שחווה אלימות מחבריו לכיתה. "עטרה, את הזכרת לי את חנה בראש השנה", אמרה הרבנית בפתחה של השיחה בין השתיים, "האישה המוזרה, שלא רואים אותה, איש לא שומע אותה, היא נראית שיכורה לכולם והיא הופכת לתפילה. והשיר שלך הוא תפילה".

עטרה השיבה, "כשאני כותבת שירים יש בזה משהו, זה הדבר הכי אינטימי שבן אדם יכול לעשות. וכשאת אומרת שזה תפילה אני חושבת שזה מדויק, כי כתיבת שירים היא בעצם תפילה, והיא תפילה מאוד מאוד אישית. וכששיר יוצא לעולם אז התפילה הופכת להיות של מי שמאזין לזה. השיר הזה הוא כבר לא שלי רק. הוא של כל מי שאומר לי, 'אני הייתי ילד מטריה'".